Nejste přihlášen/a.
Zdravim,favorit po vyjeti nadrze a doplneni benzinu nejde nastartovat , vcem by mohla byt chyba?
možná to nasálo z nádrže nákej bordel a mohlo se přicpat to sítko v nádrži nebo se mohl přicpat filtr pod autem to kdybys měl stříkačku jestli máš ten starší typ s karbecem a ruční pumpou tak skontrolovat sítko ve skleničce a kouknout zda dává pumpa benzín
taky se mohl bordel dostat do toho ventilku co pouští benzín do plovákový komory a ventilek neotevře
prostě hledat a skoušet jestli a kam de benzín
jak dlouho jsi zkoušel startovat? Po vyjetí totálně do sucha jsem u favorita musel točit startérem asi třicet vteřin, než si z nádrže dopravil do plovákovky karburátoru dostatek paliva, aby byl schopen běhu. První favority tuším ještě měly AC pumpu s možností ručního napumpování, tak to můžeš zkusit. Případně odpojit hadičku mezi AC pumpou a karburátorem a tak zjistit, jestli jde do karburátoru benzín.
Ahoj. Taky mám Fáčko. Takovou vránu z r.90. Někdy zalajdám a pak jezdím na výpary v nádrži. Jistím to kanystrem na 5 l. S kopce to nakejchnu přez kvalt, na rovině to netrápím startérem a naženu to palivo ruční pumpičkou pod větrákem až začne klapat plovák v karburaci. Pak to už chytne startérem. Co je zvláštní, je to, že jsem u tohodle auta nikdy neviděl točit se větrák. Ani u dochlazení po vypnutí. Nikdy. A chladí to normálně.Zvláštní.
Větrák oproti Felicii a i jiným autům je napájen z okruhu 15 tedy po zapnutí klíčku jde do něj šťáva a točí se jen při sepnutí termospínače.
Pokud se motor přehřívá při popojížďce, tak větrák sepne a fouká, ...
... pokud se ale v tom okamžiku vypne klíčkem zapalování, tak okamžitě foukat přestane i když je teplotou termospínač stále sepnut.
Holt ta elektrika byla u všech zapojená přes klíček a přes baterku napřímo nebyl nikdy.
Ahoj Gumídku. Dobrý. Fšak já toho prevíta otestuju, pod proudem.
Kdepak, s i bez klíčku, ohřátej, že by se radši roztavil a větrák se nehnul ani náhodou. A kluci v servisu mi potvrdili, že kdyby tu potřebu měl, že by si zachladil. Ale, potřeba nevznikla.
tak ti odešel policajt nebo rovnou větrák, na favoritu bohužel běžná věc, větrák jsem na našem jednou měnil (někdy se rozběhnul, někdy ne) a místo policajta jsem si natáhl dráty k volnému vypínači (pod dvěma vypínači na parkovačky/potkávačky). To jsem dokonce dělal hned u dvou favoritů (víc mi jich pod rukama zatím neprošlo)
Skontroluj pojistku v pojistkovce, pak dej žárovku tžeba vymontováním z hlavního světlometu parkovačku 5W a připoj jeden konec z čidla na chladiči (to je termospínač) a druhý konec žírovky dej na něco kovového (třeba na obal alternátoru).
Při otočeném klíčku (zapnuté elektrice) musí svítit.
Pak ty dva dráty na čidlo na kladiči spoj do sebe (třeba přes kancelářskou sponku) a větrák se po otočení klíčku rozběhne (pak je na výměnu termospínač) pokud ne a prve žárovka svítila, tak je problém v motorku chladiče.
Hlavně při vypnutém klíčku větrák nikdy netočí a to ani, kdyby motor silně vařil. To až u Feldy větrák může točit při vypnutém klíčku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.