Karburátor závada

Od: Datum: 18.10.13 21:18 odpovědí: 10 změna: 26.10.13 13:38

Dobrý den, mám závadu někdy při sundání nohy z plynu otčky motoru spadnou pod 500 motor je zahřátý .Musímjednou či několikrát sešlápnout pedál plynu ,aby se otáčky vrátily na volnoběh .Nedělá to vždy .Prosím poradte jak odstranit závadu.děkuji Šárka


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jm*
Datum: 18.10.13 21:19

upřesněte prosím, o jaké vozidlo se jedná?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sarina
Datum: 18.10.13 22:46

Dobrý večer, jedná se o favorit 135

Datum: 18.10.13 23:20
avatar

verze s karburatorem ci vstrikovanim?

Ohodnoceno: 2x
 
Od: sarina
Datum: 19.10.13 21:08

verze s karburátorem

Datum: 19.10.13 15:42

Opravdu je to karburátor? Žádná elektronika?

U Favorita se to celkem běžně děje, pokud lidi podtáčí motory a pak místo přeřazení sešlápnou rychle plyn na podlahu. Motor se uchlastá a otáčky volnoběhu spadnou nebo motor zdechne a pak jde blbě startovat.

Stačí motor nepodtáčet a když to už někdo musí dělat, tak s plynovým pedálem opatrně.

Jo a když se mkotor drží na těch 500ot/min, tak stačí dát spojku a motor opatrně na krátko vytočit k 5000ot/min. Pak bude zas volnoběh normální.

doplněno 19.10.13 15:43:

Favority do roku 92 (některé i 93) mají karburátor. Většinou ty s hnědým interiérem a koženkovými tapecy dveří.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: sarina
Datum: 19.10.13 21:07

Dobrý večer,možná ,že je to elektrika,když po vyřazení rychlosti na volnoběh spadnou otáčky k 500ot/min zvuk motoru je jako kdyby to jelo na 3 válce.

Datum: 20.10.13 20:18

Jo, má to takovej zvuk. Motor není stavěn na tak malý volnoběh, proto ten zvuk. Skoro všechny Favority mají vytahaný rozvodový řetěz a v malých otáčkách dost skáče předstih (díky tomu řetězu). Tedy zápal jiskry.

Elektrika bude OK.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sarina
Datum: 23.10.13 10:04

Dobrý den ,najeto je jen 40000 km to řemen asi nebude ...

Datum: 23.10.13 10:58

rozvody se mažou rozstřikem oleje, takže je tam řetěz ne řemen

Dle km se s tím asi moc nejezdilo a v karburátoru je pár podtlakových ovladačů (gumové membrány ovládané podtlaky s výstupem na táhla a mechaniku. Takže nejspíš budou zaseklé nebo zpuchřelé a pak se stane, že se motor uchlastá, protože se třeba membrána v obohacovači nevrátí jak má,apod...

V servisce se doporučuje karburátor kolem dokola (nejlépe před zimou) celý obstříknou silikonovým olejem co by konzervačním přípravkem a samosebou mazacím, aby táhla a stupňovitá vačka na sytič chodila jak mají.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sarina
Datum: 26.10.13 13:38

Tak vám děkuji ,že jste mě napsal nějaké typy jsem ráda za to ,ale ještě se zeptám co říkáte na to míchat benzín s ethanolem.š.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.