LPG Favorit

Od: Datum: 13.10.13 11:55 odpovědí: 10 změna: 13.10.13 21:38

Ahoj potřeboval bych poradit s LPG. kOUPIL JSEM SI Favorita na LPG všechno v pohodě, ale otáčky když dám plyn až na zem jdou jenom na 3500tis a při benzinu až na 7000tis. Když se rozjedu tak mi to dá jenom na 2500tisic a nemá to tah a když dám plyn na podlahu tak třeba na trojku mi to začne škubat jako sviňa. Prosím o radu co s tím. díky Velda


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.10.13 12:45
avatar
Na hadici mezi reduktorem a rozprašovačem je ventil. Máš to příliš seškrcený, musíš s tím točítkem pootočit doleva o 1/4 otáčky a vyzkoušet jak to jede. Případně to zopakovat dokud to nepojede bez cukání.
Když to nepomůže, jsou buď ztvrdlé membrány v reduktoru, špatně nastavený pracovní ventil v reduktoru, nebo ucpaný palivový filtr před reduktorem.
doplněno 13.10.13 13:58: U adaptérů různých výrobců jsou nastavovací prvky na různých místech.
Na reduktoru je šroub bohatosti směsi na volnoběh, ten by musí být nastaven tak aby motor běžel (na volnoběh) co nejrychleji, při bohatší nebo chudší směsi se otáčky snižují. Dále je tam u některých reduktorů šroub nastavení pracovního ventilu, většinou zajištěný maticí. Na ten se nesahá, bez analyzátoru to jde dost rozjebat.
Pokud je ztvrdlá hlavní membrána, nebo je špatně nastavený pracovní ventil, plynu je málo i po úplném otevření ventilu na hadici k rozprašovači.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: veldas
Datum: 13.10.13 13:06

Ventil už jsem zkoušel, ale nic a tak to asi bude ten filtr už jsem ho jednou měnil je to ten papírový?Na reduktoru je takový železný šroubek, a když s ním otočím tak přidávám otáčky, a pak je tam jeden úmělý a to nevím na co je ale dá se úplně vytočit jestli na nějaké odkalení.

Od: veldas
Datum: 13.10.13 15:14

Zkusím to vyvfotit a vložit aby jste měli lepší představu

Od: veldas
Datum: 13.10.13 15:25

Tak vkládám foto 1 bohatost? 2 otáčky? a trojka nevím tak i poradte co stím jak zjistím jestli je zatvrdlá membrána?

Od: veldas
Datum: 13.10.13 18:57

Tak víte na co je ten třetí čudlík?nikde jsem to nevyčetl

Datum: 13.10.13 19:20
avatar
Teď jsem přiběhl k počítači ;)
Jednička je bohatost na volnoběh, trojka šroub ventilu membrány.
doplněno 13.10.13 19:58: Ten plastový šroub nastavuje citlivost membrány na podtlak. Když je zašroubovaný, citlivost je nízká, vyšroubováním se zvyšuje.
Zašroubuj ten plasťák nadoraz a potom ho povol o 5 otáček. Seřiď šroubem č.1 bohatost směsi aby motor běžel co nejrychleji (měl by mít podobný volnoběh jako na benzín). Povol úplně ventil na hadici a projeď to.
Pokud cuká, je směs stále chudá. Povol plasťák o jednu otáčku. Pokud to bude stále stejné, je buď poškozený (zalepený sračkou z plynu) mechanismus pracovního ventilu, nebo ztvrdlá, nepružná hlavní menbrána.
Pokud se s tím nechceš zlobit, zajeď do LPG servisu. Tam reduktor vyčistí, vymění membrány, nastaví tlak mezi komorou zplyňovače a hlavním ventilem a podle analyzátoru nastaví.
doplněno 13.10.13 20:07: Ještě jedna věc. Doufám že je ti jasné, že svíčky a zapalování musí být v bezvadném stavu, stejně tak těsnost sacího potrubí a i hadice LPG k rozprašovači musí těsnit v airboxu. Vzduchový filtr musí být čistý, jeho průchodnost značně ovlivňuje činnost LPG adaptéru.
doplněno 13.10.13 21:32: Lepší je nastavit vyšší citlivost membrány a směs dorovnat seškrcením ventilu na hadici. Mělo by totiž platit, že mezi reduktorem a škrtícím ventilem je v hadici za provozu nižší podtlak, než mezi škrtícím ventilem a rozprašovačem. Nejlépe a nejcitlivěji se to nastaví na analyzátoru, protože na LPG je motor tupější než na benzín a "správná" směs se špatně pozná, zvlášť pokud nemá u karbecových aut adaptér dělený rozprašovač (dvě hadice, dva ventily, mixer zvlášť pro primární a sekundární komoru.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: veldas
Datum: 13.10.13 19:37

a ten šroub ventilu memprány je k něčemu? Vyšrouboval jsem ho ale nic prosím o radu

Od: veldas
Datum: 13.10.13 20:25

Tak musím říci, že to jede o 90% lépe musel jsem dát teda o 5 a půl otáčky umělý šroub, a ješttě to trochu cuká, ale není to tak hrozné už se stím dá jet uvidíme jak se bude autíčko tvářit zítra až pojedu do práce díky mooooc za rady Vvelda

Datum: 13.10.13 21:09

*palec*

doplněno 13.10.13 21:43:

Dobrá rada nad zlato

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.10.13 21:38
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.