Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, na mé fabce 1.4mpi 50kw najeto 240tis, mám už celkem hlasitý rozvodový řetěz a odvíjí se to taky na chodu motoru (otáček ) Chtěl jsem se zeptat na nějaký stručný postup výměny. Na co si dat hlavně největší pozor. Předem díky.
Řekl bych, že si dávej pozor na to samé co u Favorita či Felicie 1.3SPi/MPi/Karb
Až uvolníž řemenici klikovky, tak je možné klikovkou pohnout axiálně směrem k převodovce asi o 2mm. Na to bycha, protože se vysune i axiální kroužek aten má na jedné straně jazýček, který přesně zapadá do drážky. Pokud by do ní nezapadl, tak se při dotahování řemenice střihne a zlikviduje. Pak to může špatně mazat a působit velké tření.
Řešením je na začátku nějakou tyčí (třeba dřevěnou násadou) stisknout pedál spojky o sedačku. Spojková lamela pak bude pružit proti klikovce ven a kroužek nemá šanci povysunutí.
Dále pozor při nasazování kola na vačkovou hřídel. Z druhé strany je v prostoru setrváku jen zátka (naražená podobně jako mrazová zátka). Stačí údery kladivem při nasazování kola a vyletí. Pak na setrvák a spojku uniká olej z vačkové hřídele do setrváku a spojky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.