Felicia při prvním rozjezdu netáhne

Od: Datum: 01.10.13 19:20 odpovědí: 2 změna: 09.10.13 18:22

Zdravím,

mám už 2 měsíce Felicii 1.3 MPI 50kw na LPG. Mám s ní najeto už okolo 4tisíc km, ale teď když se ochladilo pod 10 stupňů tak mám menší problém.

Když přepnu na plyn ihned po nastartování tak auto chcípne. To chápu. Je zima. Když s autem ujedu asi 500m a přepnu na LPG tak auto jede v pohodě a nechcípá. Ale problém je v tom, že když nastartuju a chci se rozjet na benzín tak auto při prvním rozjezdu skoro netáhne a musím ho vytáčet okolo 2500-3000otáček abych se odlepil...jinak okolo těch 2000 otáčky začnou klesat a auto se prostě nerozjede. Když se rozjíždím podruhé třeba o půl minuty později tak je to v pohodě.

Druhý problém je ten, když jedu třeba odpoledne z práce a je tepleji. Tak ihned po nastartování přepnu na plyn - motor běží v pohodě, rozjedu se, ale když dojedu k vrátnici motor chcípne a pak musím strašně dlouho točit a držet pedál až na podlahu abych vůbec nastartoval. Po druhém nastartování LPG drží v pohodě a nechcípe.

Neví někdo čím by to mohlo být?

LPG seřízeno, svíčky nové, zapalování vypadá OK, vyměněn snímač teploty (co je na termostatu). Jen chladící kapalina je taková pofidérní, ale auto se v pohodě zahřívá i drží teplotu. Ale nevím jaká a jak dlouho tam je tak ji budu měnit.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.10.13 21:32

Nevím co máš za systém, ale pokuď je plyn na Felicii MPI správně seřízen, tak není problém přepnout ihned na LPG i při -10°C a motor nechcípá.

Já mám teď nastavenou teplotu na přepnutí na plyn na cca -10°C. Takže ráno přijdu, automaticky mi to nastartuje na benzín, já ihned zvýším otáčky nad 1700ot/min a dojde k přepnutí na plyn. Felicie krásně drží otáčky a dalších cca 5km jedu hustou zástavbou, kde je samá křižovatka, semafor atd. a nestalo se, že by mi to chcíplo.

To že to netáhne na benzín může dělat plno věcí. Mě se stávalo něco podobného. Nakonec za to mohlo odcházející palivové čerpadlo, které už nedokázalo dodat dostatečný tlak a množství.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.10.13 18:22
avatar

Ještě ověřit, případně vyměnit, pokud nebyl dlouho měněn, palivový filtr a vyčistit škrticí klapku.
Když máš přepnuto na LPG a vypneš motor, není slyšet ještě pár vteřin syčení z motorového prostoru? Můžeš mít netěsný ventilek, a při startování pak musíš déle točit, než se potrubí vyvětrá...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.