Zhaveni na fabii TDI

Od: Datum: 30.09.13 21:10 odpovědí: 7 změna: 01.10.13 19:00

mam problem,ze od zhruba 13 stupnu nad nulou mi auto startuje jakoby na 3,5 valce jeden proste opozdene. je znamo,ze zhaveni pracuje az pod 5 stupnu na nulou,takze sem vyloucil zhaveni,ale kluci rikali,ze to tim muze byt takze nevim. ja se priklanim ke vstrikovaci,ale korekce jsou OK spotreba super, vykon taky a nehuli to absolutne.

zhavice sem dneska vyndal byly tam BOSCH asi origo. jakou barvu ma mit zhavic? studeny. byly uplne od sazi cerne a kousek spicky byl bily na vsech,ale jen tretina po obvode na spicce jakoby takovy otisk. samozrejme sem debil neumel zmerit. vseci pisou vemd rat a propij s plusem,ale,ze by rekli at se to jeste ukostri:D to ne. takze sem mohl cekat donekonecna. zitra to udelam znova. nechci zhavcie kupovat zbytecne myslim si,ze pokud zhaveni tak cidlo,rele nebo kabely,ale hadam.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.09.13 21:25
Žhaviče není nutné vytahovat. Jakýmkoli ohmetrem změřit odpor každého mezi elektrodou a kostrou. Musí mít pod cca 10 Ohm.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: ondik007
Datum: 30.09.13 21:38

tak tady to je tak jednoduchy vytahnout,ze o nic nejde na JTD to je na 4 hodiny tady na 10 minut. spis by me zajimalo jestli jsou vzdycky vsechny tak cerny od sazi. zitra promerim a posunu se dal.

Datum: 01.10.13 08:34
avatar

jestli sou černý od sazí tak nefungujou vyskoušet můžeš tak že je vyndáš a napojíš na baterii musí se po chvilce barvit do oranžova

dále se daj skusit tak že vemeš 21W /12V žárovku jeden konec na plus druhej na přívod žhaviče žárovka se musí rozsvítit pokud ne je žhavič mrtvej

další lajckej postup vemeš plus s baterie a škrtáš o přívod žhaviče pokud to jiskří bude žhavič dobrej

další možnost napojíš ampérmetr a žhavič bere 10-15A

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stihl
Datum: 01.10.13 18:02

mechos mi rikal,ze cerna je kazda,protoze je opalena ze spalovaciho prostoru. ted sem je otestoval 3 se krasne okamzite nazhavily uplne stejnou dobu,ale ctvrta je mrtva vubec se ani nezahreje je studena. akcnima clenama sem otestoval relatko to by mohlo byt OK,takze nebudu kupovat zhavice zkusim nejlevnejsi jeden zhavic a az pak bych resil dal. moc tomu neverim,ze to pomuze,protoze motor se ma snazit zhavit a ne,ze to prejde

Datum: 01.10.13 18:37

co ma přejit? ono to žhaví i když nesvítí kontrolka.. všimni si hlavně v zímě když to žhaví a zhasne kontrolka tak rele cvakne až tak po 5 s

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stihl
Datum: 01.10.13 18:48

no zhaveni ma svitit a az zhasne ma se startovat,ale me to zhsne okamzite se vsema kontrolkama jakoby to auto zhaveni ani nemelo:D

nejsu si jisty co to delalo minulej rok auto mam od brezna,takze sem startoval pri asi 5 mrazivych dnech. ale to uz je fuk zhavic sem objednal nejlevnejsi co sel a uvidime. jen se bojim at nema jeden valec horsi kompresy nebo KO vstrik,ale dneska byla korekce vstriku 0- plus minus max 0,6

Datum: 01.10.13 19:00

neřeš,,, ono pod 10 jsou ty starty trošku horší.. ale nemělo by se to nějak zhoršovat.. já nastartoval v -20 na jednu žhavičku..

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.