Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Trabant chcipe

Od: draves* odpovědí: 11 změna:

dobry den,mohl by jste Me nekdo poradit,prosim s karburatorem na trabanta,mam ho v trakturku.Nastartuju normalne,ale asi po trista metrech Me chcitne,chvili pockam,a zas jedu dal.Vycistil jsem nadrz,kohoutek,zkusil jiny pal filtr,i jiny karburator,a dela to porad.I vicko na nadrzi jsem profoukl,ale nic.Pokud jedu nejak pianko,vse je asi ok.,ale pokud dam vice plynu,je zrejmne vetsi odber benzinu,tak to chcipne.Za odpovedi,predem dekuji...

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

misak2001
hodnocení

0x

Dobrý den stejný problém jsem měl na čz 175/477 a zpusoboval to podtlak v nádrži kdýž se vytvořil vnádrži tak přestal tect benzín a motor pomalu chcípal pomohlo otevření víčka na chvíly za jízdy aby se tlak vyrovnal zkuste to táké popřípadě to bude ono tak víčka vyvrtejte malou dírku a bude to ok ale,nevím jakou používáte nádrž na benzín.

draves*
hodnocení

mam tam nadr z elektrocentraly 7l zkousel jsem to.Zkousel jsem to i bez vicka,a bylo to same...

doplněno 29.09.13 21:29:

jo a jinak jsem to zkousel poustet s vickem do kanistru zkrz kohoutek,a tece dost,uz si nevim rady,vrtam se uz v tom tri dny,hruza vysledek zadny...

hujer123*

Píšete zřejmě větší odběr benzínu. To znamená, že hádáte. Zkuste hned po tom, co to chcípně, rozebrat karburátor a zjistit, jestli opravdu chybí benzín v plovákové komoře. BTW ten traktor dříve jezdil OK nebo je to nově udělané?

draves*
Zdravím,dříve jezdil normálně,ale začal protekat benzin,asi zřejmě přepaden.Zkusil jsem vyměnit jehlovy ventil,ale pořád stejné.TAk jsem dál jiný karabec.ALe už si nepamatuju,jestli to dělal také.
draves*
Používám nádrž z elektrocentrali 7l.Vicko je průchozí,ale pořád nic.Zkusil jsem i přímo z pet.láhve,s dírou na hoře,a pořád stejně...

 

ronyx*
hodnocení

0x

Zdravím,
rozhodně nemohu tvrdit, že bych se v trabantech nějak moc vyznal, ale podle vašeho popisu bych asi hledal závadu ve dvou věcech - skřípnutá (nabobtnalá) palivová hadice, která omezuje množsví dodávaného benzinu do karburátoru a nebo nějaká zrada ohledně palivového filtru (co ho tam zkusit nedávat)?
Pokud byste nepsal, že jste měnil i karburátor měl bych tip ještě na smítko (uvolněnou nečistotu) v karburátoru, ale takhle to tím není.
Jinak si dovolím dát radu - navštivte server www.trabime.cz a zeptejte se tam. Vidím to jako nejrychlejší řešení bez zdlouhavého hledání.

draves*
Zdravím,hanička je nová, i filtr jsem zkusil vyndat,ale pořád stejně.při větším odběru,chcipe

 

jmhad*
hodnocení

0x

Když se vše vyčistilo,tak bych se také přikláněl k výměně palivové hadičky.

takyblbec

Nádrž z elektrocentrály zcela jistě svým množstvím dodávaného paliva nebude stačit karburátoru z Trabiho.Problém bych hledal tam.

draves*
Dobrý den,proč myslíte,ze by 7l nádrž neměla stačit?

 

host*
hodnocení

0x

Pokud Trabant jezdil jenom pomalu a na krátké vzdálenosti, zanášel se mu výfuk sazemi ze špatně spáleného paliva. Když konečně mohl jet na delší vzdálenost nebo do delšího kopce a motor i výfuk se pořádně rozehřál, začalo to v autě škubat, jako když ho někdo chytne za zadek a přidrží a pak zase pustí, cukalo to a pak se konečně a úlevně z výfuku vyhrnul hustý modrý dým, výfuk se vypálil a pak opět autíčko jelo jako drak.

Dírku do víčka nádrže není třeba vrtat, je tam. Spíš se podívejte nakou máte v nádrži směs, jak kvalitní benzín (jestli v něm není voda) a také poměr benzín:olej. Vyzkoušejte si, jaký poměr je po pracovní zatížení jako traktůrek nejvhodnější.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]