Nejste přihlášen/a.
Prosím,
Když jde voda do oleje je většinou v háji těsnění pod hlavou , ale co je když je to naopak , v nádržce chladící kapaliny je olej , mám dobré tušení že je prasklý blok motoru ,jedná se o Citroen Xsara 1.4- v inzerátu po důchodci, najeto 84000km, po velkém servisu, a další pohádky bazaristů.
Moje zkušenost-i když jde jen o těsnění nebo ruplou hlavu,většinou jde olej do vody,neboť olej má větší tlak než je v chladicí soustavě.Myslím,že ať již je fouklé těsnění nebo prasklá hlava,tak to nebyl důchodce, nebo důchodce ignorant,který to honil jak nadmutou kozu.Jinak hlava dolů otlakovat a srovnat,změřit rovinu i bloku jestli není "zkroucený" a výměna těsnění.Jinak toto je nejrozšířenější kubatura od citroenu ZX po C4 spolu s 1,9D.Takže těchto motorů je relativně dost a jsou asi i relativně levné než třeba varianta 2,0 s přeplňováním.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.