Nejste přihlášen/a.
Zdravym mam prozbu ,potřebuju vymnenit pistny kroužki mam je spalene nebo připečene, parkrak se mi auto uvařilo a motor mi začal baštit olej ,byl sem v servise tam mi vymnenili tesneny pod hlavou a olej mi stale ubejva po 500km musim dolet 1L oleje, bud to budou pistni kroužky nebo gumi na ventilech.
to raději hoď nějakému mechanikovi, myslím, že jak se ptáš na takové věci že to sám nezvládneš, je tam spousta věcí co umíš vědět jak udělat neboť jak to uděláš špatně tak motor potom můžeš poškodit ještě víc
Zase jeden,kdo neumí česky!
Když chceš vyměnit pístní kroužky,tak se tomu říká malá generálka motoru.Nejdříve ho musíš vybrat z auta,v dílně sundat hlavu a blok,rozvody a ventily a pak už máš odhalené písty.Musíš vědět,jaký rozměr kroužků potřebuješ.Z toho je vidět,že to není sranda a potřebuješ dílenskou opravu.
JABRAKA
Teda nevim jak se dostanu k olejové vaně u fobie, párkrát jsem ale měnil písty u nějakého motoru a nemusel ven z auta. Sundal jsem hlavu, abych se nejprve podíval jak vypadá plocha válců a stejně by musel dolů pro vytažení pístů. Potom jsem sundal olejovou vanu, povolil šrouby ojnic a ojnici s pístem vytlačil nahoru. Opačným postupem jsem montoval zpět. Upozorňuji, že je bezpodmínečně nutné mít vše označené a montovat na původní místo.
Jistě je ale spousty modelů aut kde díky zastavění motoru je mnohdy pohodlnější motor ven a jak se říká, dělat na ponku.
Ještě chci podotknout, že na žravost oleje může mít vliv i stav stěracích manžet ventilů.
A jak poznám,že mám špatné manžeti na ventilech?Dá se to nějaj zjistit nebo bude lepší vyměnit oboje?
Vůbec nevíš o čem mluvíš.
Tahle věta je absolutní blábol. Nejdříve ho musíš vybrat z auta,v dílně sundat hlavu a blok,rozvody a ventily a pak už máš odhalené písty.
1. Proč bych měl vyndavat motor?
2. Jak se sundavá blok motoru z motoru?
3. Proč rozebírat rozvod motoru u OHV motoru při demontáži hlavy?
4. Proč mám vyndavat ventily z hlavy, abych se dostal na písty?
To není vůbec nic snadného na domácí opravu...řekl bych že spíš nereálnýho...
Motor musí bezpodmínečně ven a na stojan-sundá se hlava a vana-dole se povolí ojnice a písty se vytáhnou směrem nahoru-při tom je velké riziko že se vytáhnou i vložené válce...musíš pomocí přípravku sundat původní kroužky,koupit přesně stejné nové a pomocí přípravku je zase dát na místo...pak musíš změřit přesahy vložených válců nad blok a případně vymezit měděnými podložkami-potom pomocí přípavku dáš písty zpět do válců,dole utáhneš na klikovku-znovu zkontroluješ přesahy válců,dáš NOVÉ těsnění a můžeš dotáhnout hlavu a vanu...pak motor zpět do auta
nevidim důvod proč vytahovat motor ven když máš auto na zvedáku..nos máš přímo u ojnic a aby ti nevyjely vložky tak snad stačí plocháč a do něj dvě díry a utahnout přes okraj vložky nebo tak nějak si poradit.. určitě je to pohodlnější mít motor na stole ale nevim jestli to má opravdu smysl tahat ven..není to zrovna jak vytahovani motoru na fichtlovi..pokud nemam doma zvedák tak bych se asi na takovou práci vys...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.