dobry den mel bych otazku ohledne vozidla vectra B 97/98 koupil jsem ji par dnu z 5v tuningu sle zlobilo podavaci cerpadlo tak jsem koupil jine 2dny ani ne jezdil a kdyz jsem zastavil pred barakem auto chciplo a nejde nastartovat starter normal toci.baterka je dobra.kabely od rozdelovace davaji proud cerpadlo jde slyset ze nasava ale nenaskoci kdyz necham tocit starter tak obcas poblafe ale nechyti a jde citit divny zapach nevid od kud nejspise z motoru a nevim cim by to nohlo byt nebo co s tim? Auto mam par dnu a stoji to furt a furt penize prosim poradte a predem bych poprosil nektere rejpaly aby se zdrzeli komentaru dekuji a napada me zda to neni rozdelovac ale ten smtad je jako kdyz se nekde neco pali..
vectra b nemá rozdělovač má jen zapalovací cívku která dostává pokyny z ŘJ a ŘJ dostává info z čidla klikového a vačkového hřídele
projdi nejdřív všechny pojistky i ty v motoru
doplněno 27.09.13 09:07:
VB nemá ani karburaci pokud je to benzín je to stříkačka :D
kouknout jestli háže jiskru a jak se píše jestli dává benzín osobně bych to viděl na diagnostiku
vectarrr
je to 1.8 16V benzín a pojstky a relátka ok čerpadlo po napíchnutí na přímo na baterku běží ale jak se napojí k nadrži jde do konektoru málo proudu a nerozběhne se zkoušeli jsme snad už všechno nevíte jak je to vyvedený ten napajecí kabel k motoru k baterce?
Je to 1.8 16V zkousel jsem naszarzovat za studena jestli neodesel ten mwric otacek nebo co to je ale uz to ani jednou neblaflo jen toci starter a auto je divne uplne stejne nez se tam dalo to cerpadlo podavaci na palivo to se tam dalo z vrakace sice pouzite ale pekne a jezdilo se den a vypada to ue tam bude asi nejaka vetsi chyba... A na diagnostice to bylo a pohoda vlaatne otocim klickem do polphy aby se rozsvitili kontrolky a cerpadlo nejak slyset nejde qle z mptoru se ozve nejaka ranka jako lehky tuknuti a pak divnej elektrickej zvuk a vse vychazi od relatek v motoru ale ty jsou v poradku a ani automechanik nevi co s tim..
Tak bylo zjištěno že čerpadlo na přímo na baterku fachá ale do koncovky která vede k čerpadlu jde málo proudu a relátka jsou v pohodě proud de všude a autoelektrikář nám po tel poradil propojit na relátku 30 a 87 a že čerpadlo pojede na přímo ale nestalo se tak.. neví někdo jestli někde není ještě nějaké relé nebo kde se proud mohl pozastavit neboli co s tim je? kontakty nejsou zkorodované myslim jako u čerpadla.. něco prostě žere proud k čerpadlu jde tam tak slabý že se nerozběhne a zkoušečka se jen slabě rozsvítí bohužel nemám voltmetr ale 12V to nebude...
pokud to na propojení nejede tak bud na 30není plus 12V nebo je někde přelomenej drát či zoxidovanej konektor či špatná pojistka
jiný relé tam není pokud bys to nechtěl hledat natáhni si k čerpadlu novej plusovej drát a já bych tam natáhl rovnou plus 12V po klíčku a budeš mít pokoj měl sem takhle vectru přepojenou 5 let pak šla z domu
belkvl*
spis zmerit jestli ma napeti na konektoru pro cerpadlo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.