Nejste přihlášen/a.
VZV Linde mají různé uspořádání přístrojů, ale myslím že všechny mají kontrolku přehřátí a kontrolku tlaku oleje v motoru. Takže když pominu to, že by běžně intelligentní řidič měl zjistit, že mu z vozíku ,,cosi´´ teče, tak při úniku chladící kapaliny a následném přehřátí motoru bude indikováno kontrolkou - pravda, za předpokladu, že funguje, což se však dá ověřit při zapnutí zapalování, kdy se krátce rozsvítí. Hladinu oleje ten, co máme nesignalizuje, ale jelikož k řízení VZV musí být řidič proškolen, tak jistě ví, že po odklopení víka se sedadlem je přístup k měrce oleje, což je jedna z kontrol, které je nutné provést před začátkem práce s VZV.
S nahrazením motoru to asi nebude tak jednoduché - vím sice, že některé Linde mají motor Renault, ale pochybuji, že by to byl standardní motor z OA. VZV má přece jen zcela odlišné požadavky na používání motoru, než OA. A kromě toho třeba v tom, co máme je motor Deutz. Ale Linde má slušný servis a pokud je problém s motorem, je přece možno většinou ho opravit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.