Koupě Zafiry - počet km?

Od: Datum: 24.09.13 17:45 odpovědí: 6 změna: 25.09.13 22:10

Uvažuji o koupi MPV Zafiry 2.0 turbo benzín - 147kw . Většina vybraných je z DE a mají nájezd okolo 150tis. km . Mám se takového km nájezdu obávat a poohlídnout se raději po menším nájezdu? Nebo do toho klidně jít a km se nebát? Nebo obecně - do kolika km nájezdu pořídit beze strachu auto s benzínovým turbo/motorem? Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: layborr*
Datum: 24.09.13 18:15

150 000 není moc - já bych se spíš obával že to bude stočené z 350 000 km , na servisku se nelze spolehnout - falšují se lehce.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.09.13 22:10
avatar

ono se staci kouknout do diagnostiky kdo to umi vi kam kouknout tak zjisti jestli to bylo stoceno ale dost blbe pokud to nedelal nejaky blbec...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 24.09.13 20:54

u hopla si dovolím tvrdit že jejich DI a DTI vydrží cca 250 tisíc km pak se po**re čerpadlp Bosch které je na odpis

jediný benziňák od Opla který bych si (s hrůzou) pořídil by byl 1.8 i 16 ventil 92 kw

z německy klidně i s nájezdem 150 tisíc, ale aby to bylo po velkém servisu, u starších oplů se dělali rozvody po 60 tis. km, zajímal bych se proto o konkrétní model který kupujete i v této souvislosti bylo by hloupé koupit to a pak to mít 14 dní v servisech a sypat do toho další peníte, takže ze SRN po servisu a s novou TUV

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 25.09.13 12:18
avatar
Opel je u nás hodně ppdcenovanou značkou( osobně myslím neprávem) ale na rozdíl od některých u nás vyzdvihovanych značek jede porad,pravda občas trošku koroze,ale málokdy vas nechá viset...Zafira už první F75byla vcelku ppovedená natož ted třetí rada,ve všech parametrech drtí ostatní německou konkurenci...A co se naftových čerpadel( tazatel sice uvažuje o benzinu,čili trošku mimo) týče byla nejen od Bosche a nesrala se víc než kterákoli jiná...jejich problém byl ten,ze jdou použít pouze na tři motory,protože další pokus o spárování s RJ už Smolík a může ho člověk zahodit...stejně tak pokusy o chip apod.pokud se v tom někdo nehrabal a.nedával x te z bouracky apod.nebyl problém...No a k turbo benzinu...základem je kvalitní čistý olej( nestydet se měnit co každých 10 TKM) a samozřejmě po koupi ,záleží tedy na Němci a jeho zdokladovani serv.historie,uvidíte zda rozvody dělat či nikoli...Jinak volba dobra at vám Zafirous dělá jen radost...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.09.13 12:30
avatar

skoč si na nákej opl klub http://www.club-opel.com/forum a poptej se já bych třeba už do opla nikdy nešel bylo to nejdraší auto mého života hlavně nééé diesla toho má švára a tragédie je to kasička furt něco oproti tomu sestra má 1,8ku v astře g a ta drží

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fanda65
Datum: 25.09.13 22:01

Díky moc za odpovědi , otázku jsem hlavně cílil na ten km nájezd při koupi - není při koupi ojetiny / turbobenzína 150tis. km opravdu hodně? Minulé auto co jsem kupoval z DE mělo poctivých 40tis. km , takže těch okolo 150tis. km mě trochu děsí .

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.