Autorádio ERROR

Od: Datum: 20.09.13 19:09 odpovědí: 11 změna: 22.09.13 10:28

Zdravím, mám problém s autorádiem u mé Vectry.. Poté, co mi odsloužilo 3 roky staré LG, jsem si koupil nové Pioneer.. s nadšením jsem ho zapojil a nic... Měl jsem podezření, že do rádia nevstupuje napětí, ale když jsem to přezkoušel, tak výsledek byl pozitivní ( i když semtam zkoušečka zhasla, tak mám podezření na špatný kontakt ), ale i když jsem si byl jistý že v daný okamžik napětí do rádia vstupuje, přesto nešlo zapnout ani nijak nereagovalo... Nemá prosím někdo podobnou zkušenost, nebo tušení, v čem by mohl být problém? Děkuji mnohokrát za odpověď!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: au1
Datum: 20.09.13 19:18

máš měřák? najdi v autě drát, kde je +12V, a napoj ho na červenej drát od rádia. Pak mínus černej na černej, to tam bejt musí když si tam měl jiný rádio. Pokud pořád nic, zkus na těch +12V napojit ještě žlutej káblík z rádia.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.09.13 19:30
avatar

je to tím žlutým kablíkem některá rádia ho potřebují k zapnutí na ten červený by mělo jít napětí až s klíčkem v zapalování http://www.go4sound.sk/files/forum/157603/ISO%20konektor.jpg

Ohodnoceno: 0x
 
Od: au1
Datum: 20.09.13 19:34

jasně, proto jsem dopsal, kdyby to nefungovalo, ať připojí i žlutej :) Ikdyž Pioneer sem měl doteď,a mám dojem,že potřeba nebyl - možná záleží na modelu. Červenej jako hlavní zdroj pro rádio mám vždy na stálých +12V, ale ano, kdo zapomíná vypínat rádio, nechť si ho zapojí na káblík kde je napětí až po otočení klíčkem :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.09.13 19:43
avatar

měl jsem ted radio kterému při vypnutí svítily led hodiny a po dvou dnech co se nejezdilo už jsem nenastartoval ale to záleží na instalaci ve voze místo vypínaného kablíku tam bylo stálé napětí přes klemu na obou .Jinak jsem samozrejme na vaší odpověd nijak nenarážel

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.09.13 06:54
avatar
Jestli jsi ho jak píšeš koupil nové tak co sí třeba přečíst instrukce k montáži? Nebo se podívat na radio kde bývá samolepka na které je schéma zapojení a popis drátů podle barev.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: noproblemo
Datum: 21.09.13 12:05
Tak po pripojeni cerveneho kable se stalym privodem napeti se radio rozjelo!:) Nastal ovsem dalsi problem, nefunguji reproduktory:/ Kdyz zapojim starsi originalni radio, pracuje vse jak ma, ovsem pri vymene za nove jen ukazuje prehravanou skladbu a zvuk nikde... ://
Datum: 21.09.13 12:11
avatar

jak to připojujete? Přes originál iso konektor?

doplněno 21.09.13 12:12:

dejte sem foto co strkáte do rádia

Ohodnoceno: 0x
 
Od: noproblemo
Datum: 21.09.13 12:37

Pres prepojku, dokladam foto... Zarazejici je, ze vse u meho predchoziho radia fungovalo a pak najednou reprduktory utichly, mysel jse ze je chyba v radiu ale asi ne... Proble pouze u novych radii, origo jak jsem se jiz zminil, funguje...

Od: noproblemo
Datum: 21.09.13 12:40
Datum: 21.09.13 18:07
avatar

kolik máš v autě repro? V tom stavu jak je to v autě ted ti tam něco hraje? ty konektory se zaměnit nedají takže je bud radio stlumené nebo nefunkční čemuž nevěřím spíš si myslím že bud vypadly konektory z repra nebo jsou repra kaput .

Ohodnoceno: 0x
 
Od: noproblemo
Datum: 22.09.13 10:28

Problem solved! Až se stydím za tak banální chybu... Šlo o to, že nová rádia mají co jsem slyšel nějakou zábranu proti spálení, takže když nejede jeden reproduktor, ostatní taky.. No, ne že by byl kaput, ale kontakty +- z levého předního reproduktoru se dotýkaly karoserie a to zapříčinilo zkrat.. Po zaizolování vše pracuje jak má. Děkuji všem za zájem a pomoc! :)

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.