Golf IV 1.9 TDI 110kW - problém po startu

Od: Datum: 18.09.13 06:52 odpovědí: 3 změna: 18.09.13 11:14

Dobrý den. Prosím o radu. Od července vlastním tento model Golfu - dovoz Německo. 210 000km, dva týdny po výměně všech filtrů a oleje, rok od výměny rozvodů. Poslední chladná rána po nastartování byl motor dost ochablý a dělalo mu v prvních 100problém rozjet se v sebemenším kopci na jedničku, musela se dost týrat spojka, jinak chcípal. Po zahřátí už normálně lítá jak má a bez sebemenších problémů. Dnes ráno, zatím nejchladnější, se po nastartování okamžitě rozblikala kontrolka chladící kapaliny a na palubním počítači se s blikajícím velkým nápisem STOP střídaly tyto německé hlášky -Kuhlmittel prufen a betriebs anleitung. Popojel jsem jen pár metrů a vše přetrvávalo, po zastavení ukazoval palubní počítač spotřebu 99.9l/100. Zvuk motoru byl dle mě trochu neobvyklý, jak kdyby tam pravidelně něco přeskakovalo. Má někdo s něčím podobným nějakou zkušenost, nebo aspon někdo tuší čím by to mohlo být? Děkuji za jakoukoliv radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kubis
Datum: 18.09.13 07:52

Tak to vypadá, že někde bude dírka v hadičce, kapalina byla pod minimem, i když jsem před měsícem doléval na max. Problém po chladném startu s "chcíplostí" motoru přetrvává.

Datum: 18.09.13 09:20

Nechat udělat diagnostiku nebo alespoň vyčíst paměť závad. Zkontrolovat čidlo teploty motoru. Dále řešit podle výsledku diagnostiky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.09.13 11:14
avatar

co takhle skusit novej palivovej filtr

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.