Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaké vybrat auto na rozvoz pizzy?

Od: pizzatrebic odpovědí: 12 změna:
Dobrý den. Budu kupovat auto na rozvoz pizzy. Jaké by jste mi doporučily? Denní nájezd je okolo 300km, takže by se na jednu stranu zdál dobrý nějaký nafták, nadruhou stranu je to jízda stylem: 8km, zhasnout motor, 5km, zhasnout motor atd. takže jestli by se vubec přes zimu zahřál. Nebo by se vyplatil CNG či LPG? S tím nemám práve žádnou zkušenost... Dál by se mi možná vyplatil automat, protože s tím budou jezdit zejména 2 mladí kluci-brigádníci, co mají najeto nic a nechtěl bych tedy co 20tis menit spojku. Čím mladší, tím lepší, max starý 8 let. Čím menší, tím lepší, aby se všude vlezlo a spotřeba samozřejmě, kriterium number one. No a spolehlivý a tak nějak blbuvzdorný, vůči těm nezkušeným řidičům. Tak nějak jsem pokukoval po Toyotách Aygo a IQ, ale nadruhou stranu jsou celkem drahý náhradní díly, což mi u toyoty nevadí, protože se moc nekazí, jenomže s tím budou jezdit fakt začátečníci, takže nevím nevím... Cena tak 100-160tis strop. Děkuji

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar majo78

Značku auta Vám neporadím, ale co vím tak určitě na takové popojížděčky i když roční nájezd může být kolem 80 . 90 tis. km bych nebral naftu, radeji bych bral nizko objemový benzín a hned ho nechal předělat na LPG s takovým nájezdem tu předělávku máte za chvíli zpět, líbilo by se mi i to CNG, ale problém je malý počet čerpaček asi tak

 

danecekdan*
hodnocení

2x

Na tento druh ježdění je nafta sebevražda. Dopručuji buď nějaké 1.0 - 1.2, nebo plyn. Rozhodně benzín.

 

issabrno
hodnocení

0x

Jak můžete uvažovat o naftě? Z hlediska opotřebení motoru je DIESEL nemyslitelnou volbou , v zimním obdobý kde je běžná teplota okolo -3 až -8 °C se DIESELŮV motor zahřeje až po 15-20minutách jízdy něco okolo 20-25 km , takže by jezdil pořád studený a to je pro motor jistá cesta ke smrti! A i spotřeba není malá, kor když chcete trochu jed aby ste nějakou pizzu rozvezli, tak studený motor není dobrý vytáče t, takže další mínus. Pro mě osobně je jasnou volbou Benzín s CNG , spotřeba geniální na malé vzdálenosti je benzín ideální a jediná oprava u benzínu je SVÍČKA :D. Motor bych vybíral s obsahem okolo 0,5 až 1,2 . Značka vozu? Vybíral bych asi něco jako je SEAT ( arosa) SMART ( fortwo ) TOYOTA ( Yaris , Aigo) VOLKSWAGEN ( Up! , Lupo) PEUGEOT ( 107 ) SUBARU ( Justy ) ŠKODA (Citygo) z těch méně kvalitních ,ale postačujících značek :Hyunday ( atos ) chevrolet ( spark , matiz ) CITROEN ( C1 ) Vše cenově přijatelné a podle mého jasně volitelné!
s pozdravem Ing. Psota

trtr

Zdravím u nás mají všechny Pizzerie jednu značku vozu a to italskou- Fiat, konkrétně Fiat Punto. Všechno jezdí na benzín, možná jeden na LPG. V kufru má krásně nastohované Pizzy, možná tam mají i termobox, aby vydržela delší trasu.

Pokud by to šlo, taky bych šel do automatu, člověk nemusí pořád kvedlat s řadičkou a po městě to je výhoda. Začátečníci ale možná budou mít problém s řízením automatu, prostě jednu nohu si budou muset dát za krk.

asd*

jj, Punto s motorem 1,2 8V - levný a přitom hodně povedený auto, malý a přitom prostorný, ve městě jezdí hodně svižně, dobře se s nim parkuje, vcelku bezproblémový. Ve městě si vezme kolem 6 litrů, mimo město se dá i za 5. V ČR je nedoceněný, panuje názor že Fiat = reznoucí šrot, u Punta to je ale nesmysl.

Nebo Panda se stejným motorem, z malých auto to je jedno z nejlepších.

Máme Fiat Punto takových 5 let, už když jsme ho kupovali, tak bylo asi 10 let staré... a je to nádhera. Koroze... prý se jí máme bát. Bojíme se každý rok, ale zatím nic (ťuk ťuk). Velmi spolehlivé a skladné. Máme ho celoročně venku na dešti a větru a nikdy nebyl problém při startování. Bratr s ním jezdí výborně, přitom taky nemá prakticky nic najeto (splňuje to tu "blbuvzdornost").

 

ipi69p5ty
hodnocení

0x

Při nájezdu přes 100tis km za rok, se bude kazit každé auto. A hlavně i spotřební věci jako brzdové destičky, kotouče, ložiska, tlumiče... atd se budou dělat každou chvilku.

Proto absolutně nechápu cenový strop 100-160tis, když samotný provoz takového auta za rok, tě vyjde na několikanásobek této ceny.

Já bych se především zaměřil na spotřebu a servisní náklady. Samotná kupní cena vozidla je v tomto ohledu skoro bezvýznamná.

 

nu*
hodnocení

0x

podívejte se čím se jezdí v itálii, tříkolové piaqggio ape se skříní na pizzu, s motorem ze skůtru

 

0000567
hodnocení

0x

Na takovou jízdu naftu neeee,jedině benzín,klidně LPG,CNG nebo podobné přestavby...nafta se vyplatí při delších cestách třeba po dálnici nebo mezi městy

Dnes s tím blbuvzdorným autem už je to docela problém,všichni tlačí výrobní náklady na dno a už se to začíná pomale projevovat i u japončíků...třeba takové držáky jako byly starší japočíci,nebo i třeba obyčejná felda už dnes skoro nekoupíte,všechno je čím dál tím více prošpikované drátky a elektronikou,možnost lehké opravitelnosti je rok od roku horší

Automat nebo spojka je jedno,klidně i kluk po řidičáku může umět se spojkou zacházet lépe jak starý chlap...je to o individuálním citu-jak s oblibou říkám kopyto se nenaučí řídit nikdy a člověk co to má v krvi klidně za pár dní

k2

Muzu se zeptat, na zaklade ceho oznacujete Skodu Felicii pojmem "drzak"?

0000567

Pojmem několikaletého téměř bezproblémového provozu...samozřejmě to nesmí být hunt za 3 tisíce,to je jasný že se to za rohem rosype...jako každý auto samozřejmě

 

cecky
hodnocení

0x

seat ibiza 1,4 benzín rok : 1997 ,,, nesmrtelný auto ...

nebrat SEAT CORDOBA - 2006 , 1,2 HTP ,47KW praskají ta pružiny a brzdový kontakt ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]