Plameny z výfuku- jak na to?

Od: Datum: 11.09.13 22:53 odpovědí: 4 změna: 12.09.13 10:25

Zdravim,

Ano rád bych aby mě z výfuku šlehaly plameny,ale nevím jak na to.

Momentalně mám odpojenou Lambda sondu a Sportovní výfuk, občas jdou slyšet rány,ale plamen nikde.

Někde jsem slyšel že to jde jen u auta s turbem,ale kdyby někdo vědel jak to udělat na 1.8 benzínu byl bych rád za radu :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.09.13 23:17
avatar

To jako batmobil? Musíš odladit výfuk-dát místo něj obyčejnou rouru bez tlumičů a pohrát si s předstihem Ale i tak nevím...Jinak vstřikovat nitrák s kyslíkem Ale k čemu to je dobrý?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.09.13 23:36
avatar

Tohle si kdysi dávno někteří blázni dělali na motorkách. Pokud se pamatuji, tak to chtělo směs přesycenou benzínem tak, aby se nestačila spálit a do výfuku se montovaly svíčky. Ale víc nevím. Muselo to žrát jako tank, ale v té době to bylo jedno.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 212121
Datum: 11.09.13 23:40

Turbo asi neni potřeba, když plameny jdou třeba z Clia S1600.


Ohodnoceno: 0x
 
Od: ggg
Datum: 12.09.13 10:25

Cau.

Řešení jsou různá, záleží na koncepci řízení motoru. Je to zbytečnost s velkym Z, ale když to pobaví tak proč ne. U motorů s karburátorem a manuálním sytičem je věc jednoduchá. Před konec výfuku (předpokládá se nějaká širší trubka na konci, do serioveho vyfuku to stejne nikdo montovat nebude) se vyvrtá jedna díra (do koncovky za tlumič, NE do tlumiče!) pro přisátí čerstvého vzduchu a cca 5cm za to se nacpe zapalovací svíčka připojená na druhou indukční cívku. Tu lze bud honit z nějakého přerušovače, nebo připojit k motorové indukčce. (Ve S120 to bylo vsechno po kupe, u aut s motorem vepredu to bude chtit zvlast prerusovac, je to daleko) Nezapomenout na kondenzátor!

Na svíčce se osvědčil větší odtrh, je tam hodně chudá směs.

No a potom je to jen o zatažení sytiče a prošlápnutí motoru. letí tam tolik paliva, že nemůže nikdy shořet. Na konci výfuku se dookysličí a zapálí. Kupodivu se ukázalo, že to nemá tendenci vybuchovat už v tlumiči, je tam málo kyslíku. Což ale nic nezaručuje a výbuchem tlumiče může tahle sranda končit vždycky.

Pokud je to nějak elektronicky řízený motor, je to horší. Pokud je natolik sportovně upraven, že mu zbývá palivo při puštění plynu, chytne to asi samo rovnou, ale takový motor má málokdo. Spíš to bude chtít dodat palivo jen pro efekt. Potom je zbytečné cpát to přes motor, ale asi bude lepší vstříknout to přímo na konec výfuku. Nabízí se vstřikovací ventil z nějakýho vraku. Patrně mezi tu přisávací díru a svíčku. Ale bude to chtít vychytat časy toho vstřiku a tak. KAždopádně to bude složitější.

Otázka je, co se všechno bude dít v dlouhém potrubí. U S120 to bylo kratoucky, ale u dlouhyho kdo vi... Chce to vyzkouset a pripravit se na par neuspechu a mozna roztrhlej tlumic vyfuku. Kazda sranda neco stoji.

Tohle jezdilo ve S120:

A jedno dochovany video.


Joo to byly casy takovyhle bejkarny, to nas bavilo.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.