Pionýr blbne - musím čistit svíčku

Od: Datum: 09.09.13 20:16 odpovědí: 8 změna: 10.09.13 10:50

ahoj mam takovej malej problém mam pincka a kdyz ho nakopnu tak jede a asi tak po 10 vterinach pridavani se jak kdyby zadusil nebo prechlastal a uz nechytne vždycky musim vyčistit svicku a pak ho zase normalne nakopnu ale zase po chvilce chcipne roztlačit de a potom když tam kopnu neutral tak volnobeh drzi pekne ani nemá tendenci chcipat ale zajímalo by me proc mi to chcipa na to nakopavani diky
jen abych se vyvaroval zbytecnych otazek jehlu mam na tretim zarezu a hladinu v plovakovce dobrou a taky jsem menil gufero pod zapalkem


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.09.13 20:29
avatar

přesně nevím, aleu jawy je tryska volnoběhu a tryska hlavní a pokud je hlavní ucpaná jawa jede na volnoběh, ale přidáním plynu chcípá. Vyčisti pořádně karburátor technickým benzínem, tím nic nezkazíš.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: domin
Datum: 09.09.13 20:32

to uz jsem zkousel jsou obe ciste ale porad to stejny

Od: host
Datum: 09.09.13 20:59

Není to palivem? Kvalita benzínu, druh oleje, poměr benzín:olej (1:40 až 1:50), nečistoty nebo dokonce voda v palivové nádrži, nebo sítko filtru?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: host
Datum: 09.09.13 21:08

zajímavý zvyk je před nastartováním trochu zakývat motorkou ze strany na stranu, aby se v nádrži promíchal olej s benzínem, protože olej je těžší a tak může být směs paliva u dna nádrže hustší

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.09.13 21:11

Pokud všechno jste vyčistil a pořád nic, tak si myslím, že na vině je špatně seřízený předstih. http://jawa-pionyr.webnode.cz/nastaveni-predstihu-/

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 09.09.13 21:50

a co je na té svíčce že jí musíš pořád čistit, jen tak dál zničíš si závit v hlavě a pak budeš opravovat i hlavu, největší ztráty výkonu jsou způsobeny netěsností hlavy a válce, zaruuje se to pastpu hrubší pak jemnou a nakonec se tam dává těsnící kroužek , pokud vše těsní máš dobrý benzin bez vody s olejem ve správném poměru, benzin z nádrže teče neucpaným sítkem, svíčka je správné tepelné hodnoty , pak jen karbec - čistia a seřízení a předstih, a když je dobrý karbec i předstih tak je špatná zapalovací cívka nebo kondenzátor nebo kladívka nebo ucpaný výfuk

tak to projdi bod po bodu a výsledek se dostaví

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.13 08:55

1. Průchodnost benzínu z nádrže. Jestli opravdu benzín volně vytéká a stíhá plnit plovákovou komoru. Ale pokud ji musíte čistit a je předpokládám mokrá od benzínu, tak tam benzín asi jde.

2. Je tam správný typ svíčky a vzdálenost elektrod? Zkusit fyzicky jinou.

3. Je dost silná jiskra? Musí to práskat na vytažené svíčce. Pokud je slabá, tak čerstvě vyčištěné jiskřiště funguje, ale už po krátkém zaflákání benzínem přestane zapalovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.13 10:50
avatar
Když jsi to několikrát čistil tak jsi to určitě i pustil bez filtru že jo? Protože jinak by to mohl být i nedostatečný přísun vzduchu. Na volnoběh to tolik vzduchu nebere ale jak otevreš plyn tak se ti to udusí. Mě se pootočilo gumový kolečko v benzínovým ventilu. To mi dalo než jsem to našel ;) Karbec a trysky jsem čistil snad stokrát, svíčky měnil a nakonec v tom byla taková pitomost.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.