Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zapalovací kabely,svíčky,cívka

Od: punker* odpovědí: 4 změna:

Zdravím.

Mám Problém se špatnými studenými starty. Je možné že odešli svíčky kvůli špatným kabelům? Svíčky měli najeto jen 5tis. km

Proměřil jsem cívku a podle manuálu bych měl na primárním obvodu naměřit 0,55 - 0,61 ohmů při 23°C já naměřil 0.15ohmů při 24°C a na sekundárním obvodu bych měl naměřit 8 645 - 9 555 ohmů při 23°C a naměřil sem 4,96kohmů při 24°C. Takže jiný hodnoty než sou v manuálu,ale vždy na obou obvodech stejný,takže cívka je asi OK ne?


Zapalovací kabely,svíčky,cívka
Zapalovací kabely,svíčky,cívka #2

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel

pokud bys měl v háji cívku nebudeš startovat vůbec co to je za auto?

punker*
hodnocení

je to fiat brava 1.6 16V 76kw r.v.99 diagnostika je bez závad

doplněno 07.09.13 18:48:

jedna svíčka je jakoby opálená na ty keramický části,teda tak trochu sou všechny,ale ta jedna dost

skoušels dávat novej palivovej filtr? a co čerpadlo dává dostatečnej tlak benzínu?

ještě bych skusil odpojit čidlo teploty pro ŘJ a skusil studenej start

punker*
hodnocení

u toho auta je palivovej filtr přímo v čerpadle. Je to verze po faceliftu takže není před pravým zadním kolem jak většinou bývá,ale čerpadlo sem měnil,3 dny se mi zdálo že je to OK ale potom to začalo zase,ale trochu jinak.Čidlo teploty vody je nový a čidlo teploty vzduchu sem zkoušel na studenej start odpojit a beze změny

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]