Nejste přihlášen/a.
Zdravím v poslední době najezdím s mým Passatem 1.8T docela dost kilometrů a tak se začínám zajímat o přestavbu na LPG jen o tom nic moc nevím a chtěl bych se zeptat jestli by jste mi mohl doporučit nějakou kvalitní LPG přestavbu.
A jak je to s tím kdy auto začne jezdit na LPG? Protože na LPG se to nepřepne ihned po startu že? Nejdříve se to musí zahřát na nějakou teplotu aby to přeplo na LPG.
U toho systému Tartarini, který mám to funguje tak, že teplota vody v motoru musí být 30°C a otáčky motoru nad 2.000, pak to přepne automaticky. Což pro mě znamená, že v zimě jedu na benzín cca 1-2km, podle mrazu, v létě to přepíná daleko dříve. V praxi to vypadá tak, že za měsíc spotřebuji asi 4-5l benzínu a 600-700 l LPG
nektere systemy od vyrobcu ..hyundai .. berou benzin i pri plynu a to az 25procent a stoji pres 30tisic
coz je svymspusobem podvod jsou ale systemy ktere benzin nepotrebuji a stoji mene než desitku
navic se daji uspesne koupit i starsi systemy a to i za par tisic jen je treba mit overenou lahev a montaž
Ale ono nejde ani tak o podvod, jako spíše o to, že u systémů s přímým vstřikem paliva do válců je nutné vstřikovače chladit tím, že aspoň částečně mají průtok benzínu. Co vím, takhle to musí mít .
Ale v čem vidíte ten podvod? Prostě u těchto typů motorů to jinak nejde, to není podvod, to je prostě konstrukční nutnost. Auto jede i tak ekonomičtěji, než na čistý benzín, kdo má potřebu jezdit výhradně na LPG tak se holt musí podívat po autu s karbecem nebo nepřímým vstřikem paliva. A i tam je to ,,ale´´ - jak už bylo uvedeno - startuje to na benzín takže je i tam nutno vozit sebou trochu benzínu - já tam mívám tak těsně nad rezervou, aby mi nesvítilo ,,hladové oko´´
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.