Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci se zeptat na blbou otázku jsem kluk kterému je 16 let, ale chtěl bych se zajímat více o auta, a má otázka je jak poznám jestli mám tříválec nebo čtyřválec? Děkuji
Podle elekrickím přívodům k svíčkám
doplněno 29.08.13 18:11:Tak to upřesním počet ele.přívodů k elektirickým v jedné řadě(pro všechny posměvačky).1,6 neurčuje počet svíček ale tuším obsahem motoru
doplněno 29.08.13 18:22:Na vydlicový motory jsem uplně zapoměl děkuji za upozornění
To 1,6 nemá s počtem válců nic společného, je to o obsahu válců celkem (1600 ccm). Pokud by tam bylo ještě třeba 16 V, znamená to počet ventilů (teda u 4 válce po 4 ventilech v každém válci). Ale jak psáno výše, 1,6 bude s největší pravděpodobností 4 válec, ale není to podmínka. Rozhodující je ten počet svíček (každý válec musí mít svou svíčku). Případy, kdy jsou na 1 válec svíčky 2 jsou dost výjimečné.
doplněno 30.08.13 17:44:U dýslu je to stejné, jen místo svíček jsou vstřikovací ventily.
Podle tvého postupu by došel ke zjištění, že Alfa Romeo dělá v benzínu jen 8 válce a 10 válce.
Říká ti něco Twin spark.
snad kazdej chlap pozna podle zvuku. ja poznam vscehno az do 10 valce 10 a 16valec uz na prvni pohled nerozeznam
U benzínu se prostě podíváš kolik kabelů vede od rozdělovače ke svíčkám a u nafty se podíáš kolik vede trubek z čerpadla ke vstřikovačům.
To zas nemůže být tak těžké napočítat od tří do osmi-válce..
U trabantu jsou klasické velké indukční cívky a jsou tam dvě, od nich vedou kabely k válcům. Jedna cívka jeden válec, druhá cívka druhý válec.
U fabie se podíváš kam vedou kabely od svíček, nevím ted přesně jestli má zapalovací modul na liště , přímo na svíčkách nebo má indučku ze které vedoukabely ke každému válci zvlášť. Zkus někde otevřít kapotu a logicky si to přebrat.
K nějakému autu se předpokládám dostaneš, třeba od rodičů nebo tak. Pak jen trochu chtíče a zkoumání.
Dekuji za informace, reknu tatinkovi, nicmene zeptam se jeste jednou.
Kde najdu rozdelovac u Trabant-a nebo u Fabie HTP?
Dekuji.
já bych k tomu autu ani nechodil.. stačí mít jen internet a v ruce velký TP... a rozdělovače fakt ve fabce nenajdeš.. jinak se to nedá jen tak poznat... ja tu padlo, můžou být dve svíčky na válec.. u nafty podle trubek .. to jo ale jen u rotaček a CR.. u PD bys je hledal asi do smrti a nenašel... to už spíš asi podle žhaviček... pokud se taky teda nedavaji dvě na válec :D
Trabant při pohledu na motor po otevření kapoty vlevo dole je kulaté víčko, tam jsou dva přerušovače, kladívka. kondenzárory pro každý válec. Je tam řemenice od kliky, jde přes dynamo a větrák.
Vicko zapalovani bychom teda u Trabanta nasli, pak 2 prerusovace, kladivka, 2civky na pravem blatniku, remenici, dynamo a vetrak, ale co ten rozdelovac?
Variantu, ze pod vickem zapalovani nejsou kladivka, ale snimac bezkontaktniho zapalovani snad uz ani vytahovat nebudu...
U trabiho nenajdeš rozdělovač zrovna jako na starých jawkách - od pionýra po třipade.U těchto dle svící či kabelů k nim atd viz výše!
Když tedy umíš sem vznést takový ,dle mne stupidní ,dotaz tak jistě umíš i použít str.googla-tak si to najdi!
doplněno 31.08.13 22:33:To K2-první odpo byla víceméně jen pro Tebe. Jinak na svém autě (řadový 4vál) jsem taky rozdělovač nenalezl ani nehledal,bo vím ,až bude třeba,kde se nachází ŘJ.
Ten dovětek spíše pro pův tazatele.
Celkem by me zajimalo, co je na tomto dotazu stupidniho a proc na nej tedy odpovidate, kdyz Vas tak irituje?
Ocividne jste stejne muj stupidni "dotaz" nepochopil. Cele to bylo mysleno jako narazka na odpoved prskac1(R)10:22:
U benzínu se prostě podíváš kolik kabelů vede od rozdělovače ke svíčkám
protoze v Trabantu od rozdelovace ke svickam vede presne 0 kabelu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.