Nejste přihlášen/a.
Většinou hučí ložisko - ale s ohledem na váš popis bych řekl spojka.
neuvádíte typ motoru - předpokládám dvouhmotou spojku, která může reagovat různě... test "naprasáka" je zařadit 4 a zkusit se rozjet. Když to chcípne, pár tis km to ještě dá.
poloosa u tak mladého auta... může být - zkuste třeba mrknout na manžety, jestli nejsou někde prasklé... když se dovnitř dostane prach, dokáže to hodně... a jestli už je to delší dobu - pak je možná i výměna komplet poloosy...
Jenom aby to nebyla poloosa.Pokud to dělá více v zatáčce - je to kloub. skoda-dily.cz/...
Je to na 90 % ložisko. Spojka nevydává hluk v zatáčkách, homokinetický kloub v rejdu cvaká. Při přidání plynu v zatáčce se více zatíží ložisko a zvýší se hluk. Jakmile se ubere plyn, hučení přestane. Vnitřní pracovní plocha kuliček není rovnoměrná ale s ploškami, které při zatížení hrčí. To je ten zvuk. A je to pravá strana.
Nutná víměna ložisek obou kol. Ideál originál ( SKF ).
Podle popisu to spíš na 90% ložisko neni, spíš ta poloosa - vnitřní kloub jak píše Dabel.. Ale ložisko to být může a klidně i levá strana...
Proč měnit ložiska na obou stranách? Preventivní opravy jsou obvykle vyhozené peníze...Ložisko se mění až když začne vrčet nebo mít vůli (jediná vyjímka jsou kladky na rozvodu)
ten zvuk to dělá, jako když se přidá dálší motor. Dělá to jen při noze na plynu čím více plynu tím více to hučí ale musí se zatáčet doleva, když nešlapu na plyn, nic nehučí.
Poloosa to 100 % není. A už vůbec ne vnitřní kloub. Při zatáčení se přenáší zátěž na ložisko a nikoliv na kloub. Proč na obou stranách? Zkuste přemýšlet.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.