Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Hučí něco při zatáčení doleva

Od: octavia odpovědí: 10 změna:
Dobrý večer, mám škodu octavii II facelift 2009. Při zatáčení do leva při rychlostech 110 a více hučí jako kdyby se vice přidal sám plyn. Vždy to dělá jen, když šlapu na plyn. Když jedu 120 km/h nepřidávám plyn nic nehučí. Při vyřazené rychlosti taky nic nehučí. Auto už má najeto 170 tis. A pozoruji to 10 000 km a nemění se to. Co to může dělat?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Většinou hučí ložisko - ale s ohledem na váš popis bych řekl spojka.


doplněno 03.04.16 21:46:

neuvádíte typ motoru - předpokládám dvouhmotou spojku, která může reagovat různě... test "naprasáka" je zařadit 4 a zkusit se rozjet. Když to chcípne, pár tis km to ještě dá.


doplněno 04.04.16 07:52:

poloosa u tak mladého auta... může být - zkuste třeba mrknout na manžety, jestli nejsou někde prasklé... když se dovnitř dostane prach, dokáže to hodně... a jestli už je to delší dobu - pak je možná i výměna komplet poloosy...

octavia
hodnocení

Ta spojka pokaždý mě přijde, že mění záběr. Jindy zabírá níže jindy zase výš, ale neprokluzuje. Tak kdyby to bylo spojkou tak to je fajn.
octavia
hodnocení

Motor 1.6 mpi 75 kW
Todle na oktě dělalo známému a taky jen pod plynem poté co se vyměnil vnitřní homokloub je klid

 

fran56ris*
hodnocení

0x

Jenom aby to nebyla poloosa.Pokud to dělá více v zatáčce - je to kloub. skoda-dily.cz/...

 

jenda2*
hodnocení

0x

Je to na 90 % ložisko. Spojka nevydává hluk v zatáčkách, homokinetický kloub v rejdu cvaká. Při přidání plynu v zatáčce se více zatíží ložisko a zvýší se hluk. Jakmile se ubere plyn, hučení přestane. Vnitřní pracovní plocha kuliček není rovnoměrná ale s ploškami, které při zatížení hrčí. To je ten zvuk. A je to pravá strana.

Nutná víměna ložisek obou kol. Ideál originál ( SKF ).

asd1

Podle popisu to spíš na 90% ložisko neni, spíš ta poloosa - vnitřní kloub jak píše Dabel.. Ale ložisko to být může a klidně i levá strana...

Proč měnit ložiska na obou stranách? Preventivní opravy jsou obvykle vyhozené peníze...Ložisko se mění až když začne vrčet nebo mít vůli (jediná vyjímka jsou kladky na rozvodu)

octavia
hodnocení

ten zvuk to dělá, jako když se přidá dálší motor. Dělá to jen při noze na plynu čím více plynu tím více to hučí ale musí se zatáčet doleva, když nešlapu na plyn, nic nehučí.

jenda2*

Poloosa to 100 % není. A už vůbec ne vnitřní kloub. Při zatáčení se přenáší zátěž na ložisko a nikoliv na kloub. Proč na obou stranách? Zkuste přemýšlet.

to jakože když dám podlahu tak klouby nejsou v zátěži? ono to ložisko zatížiš dostatečně tak , že pojedeš pravá levá.. pokud je v haji ložisko tak neni možné aby nezahučelo.. A zrovna SKF bych teda raději nedoporučoval.. tohle už dávno není co bývalo...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]