Jáké auto v naftě bez turba

Od: Datum: 24.08.13 19:55 odpovědí: 7 změna: 25.08.13 12:16

Zdravím uvažuji o koupě vozidla v naftě bez turba hlavně na cestu do práce denně cca 60 km tak prosím o radu jaké mám pár vytipovaných citroen saxo 1.5d,peugeot 206 1.9d vw polo 1.9sdi,ale do 1.9 se my moc nechce protože jemi 20 let a pojistka je drahá a nemám nakoho to napsat staršího ale když nebude k zbytí tak si vemu i 1.9 a hlavně na jaký vůz budou cenově díly nejlevnější?je peugeot taky pozinkován proti korozi jako je citroen?Ptám se protože nemám garáž.Díky za názory.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.08.13 20:09
avatar

Nwn jak saxo či 106 (identický model) ale od 405 byli v pozinku,zejména 4O5 v metle (originíl z výroby ) jsou velmi odolné proti korozi 205 se dělal nekdy do skoro 2000 takže taky OK a i v 19 D je velmi dobrá volba ale i ta 1,4 či 1,5d .pokud je kastle dobrá!Jejich motory 1,8 a 1,9 D a TD byly jedny z nejlepších předkomůrkových dieselů!(měl jsem stařičkou 405 s motorem z 205 z milionemkm a spotřeba 5l/100km!)Ale potřebují patřičnou péči a zastudena nehonit,.

Spíše bych asi šel do většího než je 106-saxo,spíše ZX-306 či Xsara nebo i větší.U TD + litr navíc (ale to je jen můj názor bo jezdím ve stř.tř. a v práci v miniautě a není to ono-jde o Lupo 1,2TDi)

doplněno 24.08.13 22:07:

Jo a zapomněl jsem pokud o koncernu PSA bude mít vstř.čerpadlo BOSCH tak tam můžete lít i ovyč RO (stolní či fritovací oil!)dobře prý jezdí i na transformátorový . jsou i potrlejší co tam jezdí i na vyjetý motorový olej.U koncernu VW jen TD (s čerp Bosch) (Feldy D máme ve firmě 2 a mají čerp.LUKAS-ten si oilem moc nerozumí!) nebo TDI-ale jen PD!

doplněno 25.08.13 13:24:

Vše od PSA s motory 1,8 a 1,9 D a TD je dobrá volba-alespon co se týká motoru!

Ohodnoceno: 4x
 
Od: daviddd
Datum: 25.08.13 07:08

Díky za typy a co 206 v 1.9d blbý?

Datum: 24.08.13 20:38
avatar

sel bych neco od VW 1,9D or SDI , nesmrtelne stroje

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ar*
Datum: 24.08.13 20:56

Na tohle poježdění bych šel do Peugeot 205 1.8 diesel. Sice starší kousek, ale výkon zhruba stejný jako 1.9 a povinné levnější.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: vlasatec*
Datum: 24.08.13 21:51
peugeot 106 1.5d je bez koroze, sám mám doma dva a do práce skvělý stroj, sežere to všechno a jezdí za 4 litry. Výkon tam taky je po dálnici není 170kmh problemem, jezdil jsem s tím i do německa 1000km tam 1000km zpět.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.08.13 23:47

Proč chcete jít do nafťáka? Co takhle v benzínu toyota yaris. Spotřeba malá, a velká spolehlivost. Náhradní díly bych pak ani neřešil. litrovej motor je celkem živej a pojistka malá. I když se to auto zdá malé, ve skutečnosti je překvapivě prostorné.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.08.13 12:16

haha.. tak tomu se musím jen smát.. jel jsem v tom Xkrat a velkeho prostoru jsem si nikdy nevšiml... do kufru se sotva nacpe cestovní bágl... spolehlivost.. no nevím.. už jsem viděl jednoho s KO čerpadlem. nové 10 a výš, starší 3500... a živé? souhlasím.. ale jenom ve městě.. při rychlosti vyšší jak 60 je to auto mrtvé

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.