Autoservis - jak nalákat zakazníky

Od: Datum: 24.08.13 12:56 odpovědí: 14 změna: 25.08.13 20:07

Zdravím potřebuji pomoc.

Ve Velimi u Kolína jsem otevřel autoservis,potřebuji poradit jak nalákat zákazníky.

Ceny si myslím mám dobré (120,-/hod) bohužel nemám pneuservis.

Umím i přestavby na E85 Ethanol možná by toho taky nekdo rád využil ale bohužel nevím jak těm lidem dát najevo že mám dobré ceny a práci nešidím.

Bohužel na bilboard nemám finance nebo na reklamu v rádiu.

Nějaká dobrá rada jak začít? Prosím o pomoc děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.08.13 12:57
avatar

Velkou ceduli na vrata servisu, pokud někdo jezdí vůbec kolem a má šanci to vidět. Nejlepší reklamou je spokojený zákazník, ale ty první ulovit musíte.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: trtr
Datum: 24.08.13 14:02

Zdravím, poproste kamarády s auty a dejte jim na auto nějakou rozumnou reklamu ve formě samolepky (vhodné spíše pro starší vozidla to beru).

Pak vybavte své známé letáčky s nabídkou služby, můžete též objet obec a sem tam někomu dát do schránky letáček (trestné to není) a nebo se domluvte v nějakém obchodě a balíček letáčků nechte tam, kde se berou košíky + případně větší reklamu na dveře obchodu (možná budou chtít nějakou tu stovku).

Dalším dobrým místem na reklamu jsou hospody, nezapoměnte i na internet (většinou zdarma) a teď už víte asi vše. Přeji ať se daří.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.08.13 14:05
avatar

to je pravda: sklik.cz a google.com/adwords na slova: auto servis kolín. Ani to nebude drahé...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stihl
Datum: 25.08.13 19:35

presne tak! divej ja delal ve 2 servisech ktere mi schodou okolnosti nezaplatili jeden mi dal 9 tis a 11 ne a druhej mi dal 5 tis a 7 pak taky ne. a co myslite ze sejim stalo? tak jak vyjebali s emnou tak rychle zkrachovali. po roce uz nejsou a to meli reklamu vsude aj v novinach po znamosti dokonce clanky,kde jakoze radili pred zimou co s etyce prezuti dellai s nema jakoze rozhovor, facebook , reklama,kde se dalo nejlevnejsi ceny prezuti ve Zline 340 kc bezna cena kolem 600. Ten druhy to same normalne se plni klima za 600-2600 kc on nabizi vsude,kde se da za 500 kc,ale stejne velky hovno nabizi,zdaram kavu,wifi:D nejlepsi hodinvku auto po dobuservisu zdarma...

ani prd proste.

pokud nejsi zajety a nemas lidi co se vraci a doporuci te ,tak ses v haji. aj kdyz budes delat za 80 na hodinu nedostane stam ty lidi proste

Ja taky nabizim levne autodily a nemam zakazniky,prootze zaprve je silena konkurence a kazdej internetovej amater tod neska rpodava a ma marzi 10% ,takze nemam sanci konkurovat,ale taky lidi jsou neduverivi jdou radej na jistotu overenou nepotrebuji zkoustet nic jinyho.

a reknu ti ejste neco pokud mas tak nizkou sazbu tak to o necme vypovida,ze nemas asi naradi a spoustu dalsich veci,protoze ani kdyz bys bral 200 na hodinu nemuzes normalne fungovat vscehno poplatit a vydelat si vic jak 10 tis do kapsy kdyz to tak reknu

ten kdo je dobre a overenej proste umi ma vybaveni si rekne 400 na hodinu a ma stejne proad plno vim to,protoze do servisu vozim dili a vidim jak to funguje

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 24.08.13 13:56

No na nějaké letáčky by snad bylo..., co tak vlastní web, reklama na autě? Nejlepší reklama je doporučení spokojeného klienta, ochota, výhody pro stálou klientelu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: davidp*
Datum: 24.08.13 14:20

Dobrý den, doporučuji:

- inzerce v regionálním tisku nebo "komerční" článek např. o výhodnosti přestavby na E85 Ethanol

- reklamní akce v místním pohostinství "Nealko pivo pro zákazníky nového servisu"

- malý letáček za stěrače

- rozdávání reklamních letáčků na fotbalových zápasech zápasů okresního přeboru

David

doplněno 24.08.13 22:39:

Ty letáčky za stěrače po kritice :) odvolávám. Vím, že je to opruz, a že jsou i do určíté míry účinné, ale z toho, co jsem Vám doporučil je to nejméně důležité. Nejdůležitejší je, propagovat se tam, kde je co nejvíce místních motoristů, kteří by teoreticky mohli potřebovat služby Vašeho servisu. David.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 24.08.13 14:25

No letáčky za stěrače moc nepodporuji. Vím o spoustě lidí co jenom pění, když tam něco mají a hned to zmačkají aniž to čtou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.08.13 15:42

Na odvedení kvalitní práce je 120Kč na hodinu málo a to hodně málo. :)

Proto nemáš finance na ostatní. Sám si účtuji od 300-600Kč/ h a zákazníci přicházejí a ještě říkají, jak jsem levný.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.08.13 21:14
avatar

Nejlepší reklamou pro něco takového, bude určitě forma letáčků...klidně na ně umístit i něco ve smyslu "doneste letáček, a máte navíc 20% slevu". Lidé si pak ten letáček budou doma schraňovat, případně ho minimálně hned nevyhodí.

Jak už tady bylo zmíněno, na auta moc nedoporučuji letáčky dávat, nejlepší je dávat do schránek, případně někde rozdávat ;)

Internet bych do toho zatím netahal, minimálně si ale udělat web, to je takový základ...s webem se dá pak dále zajímavě pracovat ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.08.13 21:28
A co nejaka tabule treba na plote kamaradu/znamych, co maji dum/zahradu u cesty (hlavni).
Platite za vyrobu, ale za umisteni ne (mozna nejake to pivo no ;))
Jinak sirte to po znamych, dostante se v obci do povedomi..
Letacky za sterace ne. Obtezuje to, lidi to nemaj radi. Stejne jako nepolepovat dvere domu.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.08.13 22:15
avatar

Zdravím,
označit viditelně provozovnu (mmch ze zákona je to stejně povinné), udělat si reklamu na své vlastní auto (auta), info o sobě šířit přes známé a příbuzné,..
Počítejte s tím, že klientela roste postupně (i roky), pokud nebudete dělat masívní reklamu (ale to je právě o těch penězích). Já považuju za nejlepší reklamu dobré reference - tvrdím, že 1 spokojený zákazník přivede třeba dalšího, ale jeden nespokojený jich odradí třeba 100.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: aaaaaa*
Datum: 24.08.13 22:24

osobně bych do servisu za 120/hod auto nedal, rozhodně ne poprvé, to bych musel mít hodně dobré doporučené. Za to dělají UK

Ohodnoceno: 0x
 
Od: danecekdan*
Datum: 25.08.13 00:45

Letáčky, billboardy, reklama na vratech...
Zákazníky získáš jen poctivou a kvalitní prací, kdy si o tobě navzájem řeknou dál a dál a příště zase přijedou za tebou...
Když odvedeš špatnou práci a někdo tě pomluví, letáčky, billboardy, reklamy ti jsou k ničemu.
Každý začátek je těžký, ale až si získáš jméno, nemusíš nikde nic lepit nebo strkat za stěrače.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 25.08.13 20:07

především dělat jen to na co máte, technicky, teoreticky a odborně.

Mnoho servismanů nedrží krok s dobou a jejich dovednosti zůstali na úrovni techniky Lady nebo Škody 120.

Osobně bych se specializoval na auta jedné značky a konkuroval bych cenou a kvalitou "značkovým" servisům, které počítají předražený úkon podle tabulek , jako demontáž krytu pod motorem za 370,- Kč bez DPH + hodinovou sazbu mechanika plus DPH a pracují tam čerstvě vyučení mladíci

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.