Koupě auta-poradte

Od: Datum: 18.08.13 11:34 odpovědí: 9 změna: 19.08.13 16:03

http://www.sauto.cz/osobni/de…3336200?company=1&goFrom=list Ahoj mohl by mě někdo odborník nebo někdo poradit když se na to auto koukne plus cena a tak jestli by ho koupil nebo investoval vím že takhle toho moc neřeknete ale jen tak zhruba názor Děkuji moc za odpovedi:Petra


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.08.13 11:45
avatar

za mě 1,2ku HTP nebrat je to 3 válec s mnoha problémy

http://www.autoweb.cz/nejrizikovejsi-motory-ojetych-i-novych-aut/

1.2 HTP
Nejen, že tento tříválec trpí nadměrnými vibracemi, vyznačuje se zvukem připomínajícím splašený šicí stroj a ve vyšších rychlostech apetitem zastíní Otesánka. Navíc se potýká i s vážnými závadami. Objevuje se přeskakování rozvodového řetězu, kvůli čemuž se motor může "potkat" _ záleží na tom, o kolik řetěz přeskočí. "Výjimkou nejsou ani podpálené ventily," říká zkušený automechanik Lukáš Svach.

scháněl bych radši něco s motorem 1,4 *palec*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: propetru
Datum: 18.08.13 13:09

Navíc nechci nic říkat, ale v poznámce k ceně je napsáno, že je vůz zamluven, takže to pro Vás bude už asi pasé, jestli jste si ho nezamluvila zrovna Vy...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stihl
Datum: 18.08.13 15:13

mam fabii v TDI a nesel bych do ni uz. otec ma HTP zanovni 20 tis najeto a tma to je docela OK podvozek jak novej,ale jinak uz po tomhle prubehu km tece olej,dokocne nekdy chrasti v motoru jakoby zdvihatka,spotreba silena pod 7 si to neveme

ale vseobecne k fabii myslel sem,ze ma levny dily,ale prdlajs loziska s naboji stoji hafo,je otazka casu kdy odejde elektrohydraulicke servo, problemy s elektrikou daleko vetsi jak u fiatu o kterem se to rika vi jak o farancouzovi

antikorozni ochrana neni tkaova jak sem doufal ma to mista,ktere jsou dobre udelane,ale taky mista,ktere jsou vylozene odflakle a hnijou diky spatnemu nastriku a to nemyslim ten posledni,ale uz od zinkovani a fosfatovani. levne jsou na to tak akorat brzdy jinak sjou tam dily podobne drahe jak na octavii 2 dokonce passata kdyz si odmyslim zadni viceprvek,kde je vic dilu

ja jdu teda do octavie nebo passatu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.13 21:02
avatar

stihl: ano HTPcko neni zadna sranda a kdyz slapes tak to zere , N.D. je to proste VW group , tak jsou prumer , vyhoda jen ze ND jsou vsude , zadne cekani , opravi to kazdy. O servu max ti odejde cidlo spravi kde kdo , nevim o to , ze by bylo horni nez francouz , kecas...

Antikorozni ochrana je hodne dobra , fabky z roku 00 nebo octy z roku 96-97 a nevidis zadnou velkou rez /krom bouranych nebo tecek od kaminku/ ... takze opet kecas

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 18.08.13 21:09

No zrovna prvni octavie bych co se tyce koroze moc nevytahoval. Kolem vicka nadrze hnijou pekne...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.13 20:58
avatar

proc ne , projed , vyzkouset , nacist chyby v ridici jednotce , kontrola mechanikem , jinak cena odpovida , HTPcka nejsou v oblibe a ja bych radeji sel do 1,4 nebo 1,9D , prece jen to jsou nesmrtelne motory

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.13 21:10

Zdravim. Mel jsem fabii 1,2 HTP (47 kw) 7 roku (od novoty) a kdyz pominu dalkac k centralu vymenen v zaruce, tak to auto nemelo jedinou poruchu. Jezdil jsem prevazne primestsky provoz a v tomto rezimu mi tento motor velmi vyhovoval-vcetne spotreby. Je ale potrebna lehka noha.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.13 21:23
avatar

Máme v rodině již asi 3 roky Fabii combi 1,2 HTP 47 kW z roku 2003. Kupovali jsme ji s 125 000 km. Kupovali jsme ji po prvním najiteli po firmě. Zatím nikdy jsme nemuseli řešit vážné závady a už vůbec ne s motorem. Jen zlobí zámky pravých zadních a pátých dveří. Jinak tento motor je tak do města. Na dálnici se s ním dá v klidu jezdit i za 11 l což si myslím je na takové docela malé auto docela dost. Velice vážně uvažujeme o přestavbě na LPG. Za mě jedině diesel. Nedávno jsme koupili VW Transporter z roku 1995 s motorem 1,9 D 50 kW a když jsme počítal spotřebu, tak mi zatím vyšlo 6,7 l. což považuju za vynikající spotřebu. Ale máme ho zatím krátce, takže ještě uvidíme, jestli se to potvrdí i při dalším tankování. Ale zpět k Fabii. Tenkrát jsme se rozhodovali mezi Felicií combi 1,9 D a Fabií 1,2 HTP. Fabie byla tenkrát asi o 30 000 drazší. Nakonec jsme zvolili Fabii kvůli pozinkované karoserii, protože jsme již měli zkušenosti s 105 kou a hlavně s Favoritem a tak jsme to již nechtěli zažít s dalším autem s Felicií. A co říci na závěr? Zvolili jsme celkem dobře, karosesie Fabie je skutečně odolná, klidně by jsme znovu koupili Fabii, ale rozhodně s jiným motorem, přestože jsme zatím nemuseli řešit žádné závady motoru, spotřeba hlavně při vyšších rychlostech nebo při tahání těžkého přívěsu je skutečně vysoká. I s mnohem větším autem VW Transporter se dá jezdit skoro za polovinu. Cena nafty a benzínu je dnes skoro stejná. S Favoritem jezdíme v průměru za 8 l LPG.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: josegt
Datum: 19.08.13 16:03

a proč zrovna škodovku lidi za ty peníze koupíte i jiný auta a dily už jsou skoro všechny cenově stejně

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.