Škoda felicia - z tatáčkách chcípá

Od: Datum: 10.08.13 20:59 odpovědí: 7 změna: 11.08.13 21:33
avatar

Zdravím, mám už déle trvající problém s mojí Š.Feliccí; je to 1,3 MPI 50kW. Vždy když projíždim zatáčkou, ať už levotočivou nebo pravotočivou, je jedno jestli po rovině nebo do kopce, tak na chvilku uplně zhasne motor do té doby dokud opět nenarovnám volant. Čim méně benzínu tam je, tím to dělá více, ale je mi divný že to dělá i když tam nataknuju půl nádrže. Sice pak musim projet zatáčku hodně ostře aby to pohaslo, ale i tak. Předem všem děkuji za jakoukoliv radu :)



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jh11
Datum: 11.08.13 01:36

A jakej máš zařazenej stupeň?

Mně to na pátým dělalo taky, nyní jezdím na druhým.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.08.13 14:17
avatar

Je jedno jakej mám kvalt. :)

Datum: 11.08.13 14:40

Z Vámi daných informací těžko soudit. Asi bych zkontroloval kabely zda není někde volný kontakt, který může v zatáčkách špatně vésti proud. Rozdělovač a zapalovací kabely. A když píšete, že na to má vliv hladina benzínu v nádrži, tak bych zkusil palivové čerpadlo, karburátor - pokud je ještě plovákový. Napadají mne i kabely pod volantem, které se vlivem točení mohou nějak třeba pohnout a pokud je nějaký zlomený..., ale to by asi nemělo spojitost s benzínem. V podstatě to může dělat spousta věcí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.08.13 15:54

Není nad to kontrolovat rozdělovač, kabely a dokonce karburátor u MPI, která je nemá.

Ohodnoceno: 4x
 
Od: 0000567
Datum: 11.08.13 17:19

Můj tip je palivové čerpadlo(nízký tlak)vlvem odstředivé síly v zatáčce už benzín nemá takový tlak aby vstřikům stačil a motor chcípe...klidně to může být i ucpaný palivový filtr...můj názor,mám feldu a nevím,nebo nemůžu si vybavit nic jiného co by mohlo tento problém dělat

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 11.08.13 17:37
avatar

*sok*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.08.13 21:33

Palivový filtr by se měl měnit vždy, stejně jako si měníte olejové filtry a vzduchové. A koupit jenom MANN, jinak se ty levné rychle ucpou a v případě olejvoých přepnou na obtokový ventil a nefiltrují (palivových se to netýká, ten se ucpává).

Tedy tím začnětě. Dále uchopte rukou zapalovací lištu a zalomcujte nahoru a dolu (to je ta věc před hliníkovým víkem ventilů). Nesmí být volná. Jinak se povolí dva imbusy a pak hlavové matky na 13 klíč, které drží držák lišty.

Dále bych prošel kostry (ukostřovací body s hnědými vodiči).

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.