Nejste přihlášen/a.
Dobrý den ,
prosím o radu o POMOC,
mám felicii 1.3 r.v.98 jde o chladicí kapalinu zdá se mi že rychle stoupá při čekaní treba na semaforech a přitom je nadoba dolita ,a taky po nastartovaní a poté pri rozjezdu nechce auto jet až po chvili se rozjede newite cím to muze byt diky moc odpovedi
Za studena je dolitá kam? Na MAX? Tak pozor!
Dolévá se mezi MIN a MAX. Asi nefunguje přetlakové víčko (právě, že se nádobka přelévala na MAX)
doplněno 31.07.13 18:49:@mikihans: Asi jo
Moc pomáhá vyčištění a oprava chladící soustavy
Vyměnil bych chladící kapalinu. Do Feldy po faceliftu patří růžová G12+. Pokud tam byla modrá, tak G48. Nesmí se ovšem míchat. Nejlepší je vypláchnout několika náplněmi pitné vody, nakonec destilky a pak destilku + chladící směs 1:1.
Kapalina se mění co 3 roky (modrozelená) nebo 5 let (jen pro růžovou).
Jinak koroduje čerpadlo a oxiduje hliník v motoru.
Dále dost pomáhá přípravek od SONAXu na čištění AL disků. Prostříká se jím žebra studeného chladiče a pak vypláchne proudem vody třeba zahradní hadicí.
Dále bych pak řešil termostat a samosebou Wahler nebo origo (origo je kompletní domek i s čidlem za asi 700,- a fakt se vyplácí!). Polské špatně sedí na přírubách, špatně se do jejich držáků nasazuje zespodu konektor od lambdy a jinak jsou to celkově šmejdy.
možná to tazatel spíše myslel, že stoupá teplota chladicí kapaliny, pochybuju že by na semaforech kontroloval hladinu
jinak v těchto vedrech je to vcelku normální, u Feldy by měl ventilátor sepnout cca v 3/4 teploměru a tam ideálně teplotu držet (když jsem v 35°C popojížděl s naší 1.6 v koloně, teplota už výš nestoupala)
takže nejde o nějakou závadu? nemám vyhledat servis? a taky mám druhou otázky při rozjezdu z parkoviste nechce felda jet až pri seslapnutí plynu se po 10sekundach rozjede neni to baterii?
jako nechce jet, že po nastartování je líná, nebo že se nechce nastartovat? Každopádně, pokud by to bylo baterií, startér by točil líně nebo vůbec.
nechce jet ,ale po cca 5 metrech se rozjede když na to šlapnu tk jede už normalně newím asi sem blbý jáá
Možná začíná vynechávat zapalovací lišta nebo je něco s klapkou a nebo čerpadlo paliva nedává dostatečný tlak.
Pokud by vynechávala lišta, tak se dostává ze dvou válců nespálené palivo do katu a hoří tam, až ho zničí.
Ale závada cívky se projevuje spíš za tepla, že jako naráz auto příjde o koně a jede jak oslík.
Zatím bych se nebál jezdit, ale servis bych neodkládal. Na kolik nevím, já si auta spravuji sám...
U felicie je normální teplota i 110°C dle budíku. Není to nic,co by zásadně škodilo motoru.Je na to stavěn. Až když se teplota dostane k červenému, což by odpovídalo skoro 120°C, tak už se děje něco neobvyklého.
Ohledně neochoty akcelerace u studeného motoru po nastartování. To dělá občas hodně MPI. Vyřešil jsem to jen u jednoho. Odcházelo palivové čerpadlo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.