VW Transporter tipy na výběr

Od: Datum: 29.07.13 23:15 odpovědí: 4 změna: 08.08.13 22:33
avatar

Dobrý den všem, plánuji nákup dalšího auta a uvažuji o autě typu Volkswagen Transporter 4. Uvažuji o koupi 5ti místné verze bez dělící stěny ale není podmínkou. Chtěl bych se vás zeptat, jaký rok výroby zvolit a jaký motor. Uvažuji o koupi auta z roku 1999 +. S autem budu převážně dojíždět do práce vzdálené cca 300 km 1x za týden tam a zpět, tedy nájezd min. 600 km/týden. Cesta většinou po silnici první třídy, ale úsek cca 40 a 20 km v zatáčkách a kopcích, jinak vesměs rovina. Auto naloženo cca do 400 kg. Dále za autem budu občas (cca 10x za rok) tahat přívěs s hmotností do 1t. Uvažuji o motoru 1,9 D, 1,9 TDi, 2,4 D, 2,5 TDi, rozhodně ale diesel. Jaký motor by jste zvolili vzhledem k požadavkům na nízkou spotřebu a nízké náklady na servis popřípadě jaký rok výroby auta. Dále na co si dát při nákupu tohoto auta pozor (nějaké nejčastější závady a nedostatky), popřípadě jaké jiné auto podobné VW T zvolit. Cena max 150 000. Děkuji za tipy.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mathers322*
Datum: 30.07.13 08:28

S takovým nákladem za mě buď 1,9 TDI nebo 2,5 . Spíše 2,5 . Tyhle motory vydrží hodně.

Do 150tis se dá koupit i novější než rok 99.

Jinak transporter je podle mě pecka :)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 05.08.13 18:18
avatar

Dobrý den všem. Chtěl bych se Vás zeptat na servisní intervaly. V současné době mám vyhlídnuté 2 VW Transportery. První rv. 1995, motor 1,9 D, cena by byla kolem 68 000. Druhý rv. 2000, motor 1,9 TD 50 kW. Chtěl bych se Vás tedy zeptat na serviní náklady například na provozní náplně (motorový, převodový olej), intervaly výměn, dále, jak jsou řešeny rozvody a popřípadě intervaly údržby. A dále vzhledem k tomu, že druhý nemá TZ, na kolik by tak přišlo pořízení závesu na vozík. Co jsem hledal tak kolem 3000. Druhý stojí 85000 a je u něj již zaplacený ekopoplatek. Zas to, že auto nemá závěs je spíše výhoda, protože za takovýmto autem se často tahá těžký přívěs a mohla by tak být u auta třeba opotřebovaná spojka atp. Díky za odpovědi.

Od: nu*
Datum: 05.08.13 22:33

koupil bych si transporter v německu, zásadně bez tažného žařízení, se srvisní knížkou bez lživých legend které k němeu v čr přidávají prodejci...bude mít najeto 2x tolik než český ale bude v lepším technickém stavu..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.08.13 22:33
avatar

Dobrý den všem. Tak jsem nakonec zakoupil VW Transporter 1995 s motorem 1,9 D 50 kW. A chtěl bych se Vás zeptat na servisní rady. Tedy jaký používat motorový olej a v jakých intervalech olej měnit. Dále, jaký používat převodový olej a v jakých intervalech měnit, dále jakou používat chladící kapalinu a také intervaly výměny a ještě intervaly výměny rozvodového řemene. A ještě jaký používat olej a také intervaly výměny v posilovači řízení. Z motorocých olejů jsem uvažoval o Trysk Speed 10W 40 dále Trysk Top Tir a Mogul 10W 40 Extreme. A dále jaká baterie se dávala do těchto aut z výroby. Děkuji za odpovědi.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.