Babetta 207

Od: Datum: 29.07.13 18:24 odpovědí: 2 změna: 29.07.13 19:24

Dobrý den.

Mám v garáži svou starou Babettu 207,zkoušel jsem jí projet a funguje všechno,jezdí 40km/h.

Je nějaká možnost,jak zvýšit její jízdu dejme tomu například na 50km/h?

Nejspíš udělám generálku,vyčistím karbec,nádrž,výfuk a co bych měl vyčistit ještě?

A četl jsem,že se dá zvýšit rychlost o 5km/h zkrácením výfuku,ale nevím kde to mám zkrátit,poradí mi někdo,kde to přesně zkrátit?

Díky moc za rady!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: dcsport
Datum: 29.07.13 18:38

buď to vybrus a nebo jak píšeš uděláš rysku, kde končí vyfuk na trubce, sundáš vyfuk a pět cm od té rysky řež.

ale je to jedno-rychlostní babetta tudíž nevím co tam... ja bych asi sehnal motor z 210

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 29.07.13 19:24

já zkrátil koleno výfuku asi o 8 cm, starý karbec jsem nahradil karburátorem dellorto, přetěsnil motor a seřídil zapalování, chytá i jede i těch 40 km, ale hlavně MÁ VÝKON i v těch nižších otáčkách...když jedu na ryby do těžkého kopce, vyajedu i splným batohem a nemusím si pomáhat pedály...když bydlíš na rovině a nevadí ti těžší převod, dej tam hnací ozubené kolečko o jeden zub větší...

Jinak motor 207 je jednoduchý a nezničitelný, pokud tam nedáš polský válec

Osobně bych ještě vyměnil válec 207 za válec a hlavu z 210, hlava je jiná a motor má větší kompresi, pak by to zvládlo i to hnací kolečko o 2 zuby větší...210 nemá dekompresnor, tedy kanálek v hlavě a válci který propouští spaůliny do výfuku, tedy i lépe těsní...je nutné upravit vypínání motoru tak že se vypne přerušením proudu do zapalování...

210 může mít časem problémy s opožděným řazením na dvojku, atd...al když ten motor uděláš dobře bude sloužit věčně...

Jinak válce babet jsou zaměnitelné, liší se však počtem propouštěcích kanálů a mít jer tam 2, 4 nebo 6 je rozdíl...

Závěrem - pokus chceš babču 207, vyčisti výfuk, zkrať koleno, vyměň karbec, především řádně utěsni hlavu a kanálek dekompresoru - patří tam malý gumový kroužek která ztdne a pak ti kolem fouiká, což s e výrazně projeví na výkonu...a nakonec vyměň hnací kolečko 12 zubé za 13 zubů

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.