Nejste přihlášen/a.
Našel jsem zajímavou nabídku v autobazaru Škoda Fabia II 1.6 16V Ambiente r.v. 2009, 118 000 Km, 115 000 Kč. STK do 2015. Přitahuje mne na tom silný motor. Proto předpokládám, že to asi bude víc žrát, proto ta cena.? Nebo obyčejnou, novou, Dacii Sandero za 160 000 se slabším motorem. Dík za rady.
Česká škodovka nebo dacia :D, já bych nebral ani jedno :D ... česká rakev nebo rumunské auto :D
pro me dost male auta , ale pokud to chces jen pro sebe tak proc ne , fabka je celkem v klidu za ten peniz , jen ma najeto tak , aby prisly investice /rozvody , brzdy , tlumice/ (ano pokud se o to staral , tak to uz muze byt vymene) , spotreba kolem 8cky po meste , mimo 6,5-7 kdyz jedes jak mas a mas lehci nohu. Jinak Dacia je dacia... jinak za 130 sezenes pekne kary a i lepsi nez fabka
jj souhlasim , chces li skodu , tak koukni na kary z nemecka , sezenes tam i octu nebo jestli chces tu fabcu o dost levnejsi , o dost lepsi stav
Pokud má ta Fabia na tachometru 118 tisíc, je to na 100% stočené - jednodušší stáčecí počítače mají hodnotu těsně pod 120 tisíc jako jednu z pevně nastavených, proto je tolik aut v bazarech právě s najetými 120 tisíci na tachometru i když reálně mají trojnásobek. Rozhodně nebrat starý vrak za tolik peněz, na běžné údržbě do toho vrazíte dalších plno tisíc a pořád máte ojetinu. Kupte buď Sandero, nebo nějakou skladovku - třeba Pandu minulé generace, ta se dá včetně klimy, el. oken, centrálu sehnat nová kolem 170 tisíc. Nejlepší je mrknout na Tipcars - setřídit nová auta podle ceny a vybírat. Potom třeba ještě něco ukecat u prodejce. Výhoda funglovky je v tom, že je tam vše nové, bez vůlí, neopotřebované, takže automaticky s nižší spotřebou a menším rizikem nenadálé poruchy - k tomu máte záruku. Taky Daciu Vám nikdo neukradne, zatímco Škodovky se kradou dost.
Celkově se vyplatí vzít ojetina leda tak na "dojezd", To znamená cokoliv s STK na 2 roky za cenu kolem 10-20 tisíc a za 2 roky pryč s tím. A nejraději od majitele, bazar má na každém autě minimálně 10-15 tisíc marži.
To je uzasny, jak nekdo bez fotky a podrobneho popisu pres internet dokaze urcit, ze auto je na 100%stocene. Pri selskym poctu mi to vychazi u fabie na 25tis. km/rok, coz si myslim, ze je na maly vuz benzinove motorizace celkem realny najezd.
Blabol o ojetinach na dojezd necham radeji bez komentare.
Pokud máš možnost si u někoho nechat prověřit VIN kód a dalo by se podle toho odhadnout jeslti jsou kilometry pravé tak proč ne. Ale je pravda, že 1,6 16V dost žere no. Pro běžnýho řidiče je 1,6 na fábii svižnej motor, neposlouchal bych názory někoho kdo by bral minimálně dvoulitr... Já si koupil 1,4 16V a i to se dá skousnout. Rozhodně lepší než starý osmiventily nebo tříválce, kterých je všude plno...
Za 115 000 se stále prodávají jedničkový fábie a to i s motorama co hovno pojedou, rozhodně je to cena podezřelá, takový fábky se prodávají od 140 000 výš. Rozhodoval jsem se mezi tou 1,4 nebo 1,6 elegance v plné palbě za 165 000 s béžovým interiérem, 84 000 najeto. To auto tam v nabídce doteď je, těžko říct z jakého důvodu, jednání s prodejcem bylo dost nejasné s plno překrutkami... Samozřejmě dovoz Německo. Nakonec jsem rád za to co jsem sehnal, je to auto kterých na silnici moc nepotkáte.
Dacii bych určitě nebral. Za těch 160 000 se dá s trochou štěstí sehnat super Fábka, tak jako jsem já štěstí měl
Nebylo zmíněno, jeslti krátká nebo Combi verze ale tahle byla jedna z těch co jsem měl v hledáčku.
Výbavu sport mám taky a ty sedačky jsou super
Osobně bych bral z téhle volby tu Dacii. Je to jednoduché a spolehlivé auto. A pokud se něco pokazí, tak od toho máš záruku a asistenční službu.
.
Jinak ale souhlasím s ostatními že 1.6 není "silný motor". Nicméně je ale plně dostatečný na auto takovéhle velikosti.
Mistři, všechno co je víc než Favorit je u mne silné auto. Nic lepšího jsem neměl a z tohoto důvodu ani neumím předjíždět.
Věř že jsou daleko slabší auta než favorit...třeba octávka s motorem 1,4 je takový louda,že felda 1,3 to sprášila kdy ji jen napadlo(díky váze)...co mě hodně sklamalo byl i citroen HDi-myslel jsem dvoulitr v naftě a turbodiesel jak to pojede-určitě to jelo líp než favorit,ale ta reakce na plyn byla teda hodně mdlá...naopak jsem jezdil s překopanou felicií 1,3...předělaná na 1,4,upravený motor-jezdilo to jak urvaný ze řetězu,díky té malé váze...
Hodně dobře jezdily staré turbodiesely,třeba 1,9 TDi v octávce...jak to ještě nebylo udušené ekonormami tak to kolem 2 tis otáček dávalo takovou ránu,že to skoro žádný dnešní diesel neudělá ani omylem...
Jinak k tazateli otázky...fabia je bezpečnější,na údržbu je to asi tak stejně,jede to podobně...myslím že je to v celku jedno...ale můj názor je radši novou fábii,než vylítanou plečku o několik tříd výše,která se každou chvíli porouchá a nacpeš do toho peněz do nedohledna
To sou zase rady a doporučení tady u benzínové Fábie je malá šance, že se narazí na stočený kus. Navíc jak tady bylo zmíněno, na benzínovou Fábii je nájezd 25tis/rok úplně v pohodě, a možná i trochu nad průměr.
Rozhodování mezi novým a ojetým tady bude věčně, je to každého věc, čemu dá přednost, samozřejmě obrovská výhoda funglovky je v její novotě, člověk je první co ju má, všechno je nové, vím co s ní kdo dělal atd... Na druhou stranu někde se nespokojí s novou Dacii, která má jen rádio a volant, za stejné peníze se dají sehnat moc pěkná ojetá auta, o 2 třídy víš která jsou úplně jinde než ta Dacia...
Dost mne udivilo toto auto:Opel Corsa 1.2 16V (63kW/85k). Konkurence s podobnými motory udává menší výkony. Kde by to vzali, těch 63 kW?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.