Odpojení baterie

Od: Datum: 17.07.13 14:16 odpovědí: 8 změna: 25.07.13 17:29

Ahoj, řval mi výfuk, kolísal volnoběh a za studena si samo přidávalo otáčky...vyčistil jsem klapku, přetěsnil a odpojil baterku. Když jsem druhý den nastartoval otáčky okamžitě pod 1000, žádné přídávání, plynulé padání při řazení, tichý výfuk. Druhý den se to zase začalo vracet do stavu předtim, nejvíc mě štve při nastartování a rozjetí, že si otáčky skočej na 2000 a držej než zas začnu přidávat plyn. Vím, že tam bude furt něco špatně, ale měl bych na vás otázku jak je možný, že po zapojení baterie to jelo parádně...druhý den už ne :D Seat Cordoba 1.4i 1996


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.07.13 14:29
avatar

po vyčištění klapky je třeba provést základní nastavení Vagem

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hanzi
Datum: 17.07.13 14:46

Doufal jsem, že bude stačit odpojit baterku...vypadalo to nadějně :D Dobrá zkusím ještě někoho s VAGem.

Datum: 17.07.13 22:15
avatar

U některých se odpojením AKB vyresetují závady uložené v ŘJ (nwn zda koncern VW mezi ně patří) a pokud závada přetrvává,tak se po nějaké době opět projeví!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hanzi
Datum: 18.07.13 02:46

Aha právě jeden den to bylo jak nové a druhý už to začínalo zlobit...zkusím diagnostiku a uvidíme teda. Díky za rady

Od: ecik®
Datum: 18.07.13 14:48

zdravím ... mám podobný problém u Renaultu 19 1.7 54 KW... (řval mi výfuk, kolísal volnoběh a za studena si samo přidávalo otáčky...) to sámé to dělá mě. čím to může být?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.07.13 12:12
avatar

Měl jsem úplně stejný problém otáčky byli jak zhulený poté co jse vyčistil klapku u mého Passata. Odpojil jsem baterku na 10 minut a už to bylo OK. A ještě k tomu nevím jak u Vašeho auta, ale u mého jsem četl, že klapka se několik desítek možná stovek KM ještě sama donastavuje.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hanzi
Datum: 25.07.13 14:47

Jojo mě třeba někdo psal že i tisíc kilometrů :D Kažpdopádně já zkusil ještě jednou odpojit baterii na delší dobu, a zatím si za studena nepřidává a výfuk je tižší...dál to zatím neřeším

Datum: 25.07.13 17:29

základ je mít těsný výfuk.. mám zkušenost že pokud výfuk profukuje třeba mezi středovým a koncovým tlumičem na motoru kde jsou dvě lambdy tak je hned problém... dále klapku pořádně vyčistit a nejlíp posadit na silikon pro jistotu... zkontrolovat podtlaky... tu klapku dělat nejlíp vagem.. někdy to nejde hned nastavit, někdy to nejde nastavit vůbec.. a to odpojením baterky asi nepoznáš... a samozřejmě mít ok těsnění pod svodama..

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.