Nejste přihlášen/a.
Dobry den,
urazil sem vejfuk pri parkovani v nepristupnem terenu (tam to slo, zpet uz ne..), pidil sem se po moznostech opravy, udajne to jde jen CO2 coz nemam, pak sem na diskuzi nasel i nazor ze to jde jakymisi obalovanymi elektrodami, rutilovou udajne, bylo to ale na felicii myslim, bylo by toto reseni schudne i pro moj car? Predem dekuju moc za odpovedi, rady, tipy, nazory...
Tohle nemá cenu ani opravovat i na foto je vidět jaký je to už perník. Dát rovnou nový.
doplněno 12.07.13 16:16:Na pár měsíců, kolikrát já jsem už tohle slyšel. Nic ve zlém, ale podle toho jak se ptáte na rutilky, asi nemáte moc sváření v ruce. Na takhle zelabeném plechu naděláte akorát díry. To samé se stane i s Cóčkem. Jak na to půjdete s elektrikou, budete muste přeplátovat část váfuku kolem vývodů. Je tam načatá i ta druhá trubka. Autogenem b to bylo jednodušší, ale při dnešní ceně acetylénu a kyslíku se dotoho nikdo nepohrne. Pokud si to opravdu nejste schopen udělat doma sám tak se to jen prodraží. Nový zadní díl od Tylla koupíte za 2000, alobaly z polska koupíte za stejnou cenu jako by jste dal za opravu. Takže raději šunt od Izawitu nebo od Polmostrówu. Všechno bude lepší než ta hnilotina. Jestli půjdete do poláků, tak raději Polmostrów, je o něco lepší.
Ne, že bych vám to doporučoval, je to zbytečná práce, ale kdybych byl v nějaké zoufalé situaci a nemohl dát ty 2..3k za výfuk, tak bych vzal dva kusy pásovimy a natvaroval ji tak, aby jedna šla nad trubkami a druhá pod trubkami a končila by na obou koncích na tom silném spoji, kde se potkávává horní a dolní půlka výfuku (tam je to tak silné, že se to dá pájet elektrikou) Pak bych vzal obyčejnou střídavou svářečku, co nejslabší elektrodu a všehno to opatrně posvařoval dohromady. Takto bych měl mechanicky zafixované ty trubky, aby neupadly. No a pak bych to pořádně okartáčoval a očistil, vzal nějaký dvousložkový tmel s kovovým plnidlem, co snese trochu vyšší teploty (tady na konci už to moc horké není) a celé to kolem trubek zaplácal, aby to těsnilo. Takže by to celé stálo cca 200 Kč za ten tmel. Pak bych to přestříkl zbytkem stříbřenky, a trochu umazal, aby to neupoutávalo (ono tam stejně skoro vidět není). Ale jak říkám, je to zbytečná práce aspoň na 4 hodiny a čuňárna.
souhlas s tím co píšou ostatni leč pokud je situace taková že na nový momentálně neni tak si to zavař nejlépe cočkem nebo pokud si šikovný dá se to i zavařit elektrikou já používám dvojky elektrody chce to trpělivost a vařit po kouskách po té co se ti to podaří zavařit to kapku ten svár obrus já to beru flexou se smirkovým kotoučem a nakonec svar přemáznu kolem dokola kamnářským tmelem
pokud máš jen trafo svářečku je třeba použít rutilové či kyselé elektrody
pokud máš invertor či předělaný trafo na stejnosměr jako mám já tak můžeš použít bazické elektrody
Naprosto zbytečná práce...takový výfuk hodit rovnou do kovošrotu...
Každé řešení na pár měsíců se vám extra prodraží,musíte zaplatit svářeči,který takový perník nevyvaří zadarmo...odhaduji tak polovinu ceny nového...vydrží vám to do zimy(měsíc v soli a je to na silnici) a pak stejně budete muset koupit nový...daleko lepší je koupit nový teď,který vám vydrží cca 4 roky a máte pokoj(vyjde vás to v konečném součtu i levněji)
dekuju moc vsem za odpovedi, je mi jasny ze nejlepsi by bylo kopit novy, ale s ohledem na aktualni fin. situaci bych potreboval ted nejlevnejsi reseni i s tim ze se mi to dlouhodobe prodrazi..jinak sem stihl absolvovat behem vikednu 2 policejni kontroly a prosel sem, kamosi navic obdivovali muj zvuk, mysleli ze mam novy tuning, tak si to tak asi snad necham. v tydnu by se mi to muj znamy podivat a zkusit zavarit plynem, tak uvidime...jeste jednou diky..
Urvi výfuk hned za parohama...to bude tuzing zvuk nejlepší...takhle jsme jednou vytunili starou 105L a ještě jak chytla na sytič nepravidelný chod tak to byl zvuk jak V12...
Otázkou je taky to,zda ta oprava nevyjde stejně jako nová napodobenina výfuku typu polmostrow nebo něco takového...polmostrow by tam vydržel místo 4 let 2 roky a taky by to nebylo tak nejhorší řešení...potom koupit kvalitu
30% sleva v Kelly znamena stale vyssi cenu nez v nekterych e-shopech Treba kouknete na aaavyfuky, co to stoji pro srovnani. Tlumice pokud netecou a nejsou penize nemusi byt takova tragedie jeste chvili jezdit.
dekuju za tip, jsou nize uvedene vyfuky identicke? cenovy rozdil se mi zda volaky cudny...
1. kelly, 5321 kc (muzu mit slevu 30 procent)
2. aaavyfuky, 4171 kc
3. obchod.prodejvyfuku.cz/... 1294 kc
doplněno 16.07.13 12:11:omlouvam se za spatne vlozeny predchozi prispevek, mohu poprosit o informaci, zda nize uvedene vyfuky jsou stejne?..cenovy rozdil se mi zda moc velky..dekuju moc predem...
1.
2.
dle ceny vypada Bosal jako top kvalita, ale chapu ze dnes cena vysoka neznamena kvalitu...byly tu i doporuceni na polstrow, ktery ma nizke ceny, ale udajne moc nevydrzi,ikdyz jeden odpovidajici psal, ze nema problem s vydrzi...da se rici tedy ze bosal je na urovni polstrow?
doplněno 16.07.13 12:58:dotycny mechanik doporucoval konkretne filtron, jak ten je na tom v provnani s bosal, polstrow?
To zalezi na vsem moznem, vzal bych ten nejlevnejsi a urcite vydrzi vic nez 3 roky, mozna prezije zbytek auta. Na Bosal jsem posledni dobou zadnou chvalu neslysel, hnije to nadprumerne (zas maji taky mozna ruzne cenove rady produktu? ) a ten Polmostrow uz jsem montoval na ruznych autech jak jsem psal, nikdy to po letech zvenci viditelne nehnilo (hlinikovy nastrik), podle vahy je na tom zeleza docela dost, jen jednou byl problem s drncenim neceho vevnitr, ale to uz je tak 6 let. Ani by me na starsi auto nenapadlo kupovat neco drazsiho.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.