Odpojovač běhu na prázdno- favorit

Od: Datum: 12.07.13 00:09 odpovědí: 3 změna: 13.07.13 20:53

Dobrý den,

když připojím napětí na odpojovač volnoběhu cvakne, tak jak by měl.K samovznícení při vypnutí dojde jen výjimečně.

Ale poté, co jsem čistil karburátor (favorit136 r.v.90) jsem ho namontoval a zapomněl připojit dráty k odpojovači a termostatu.

Nevšiml jsem si toho a úplně bezproblémově jsem nastartoval. Je to normální? Obvykle všechny informace hledám v Andrtovi,

ale o tomhle jsem tam nic nenašel. Snažím se vyřešit vše, co se dá, protože mam najeto poctivých 71tis. a spotřebu dlouhodobě

nebylo možné dostat pod 10l/100km.

díky za rady


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.07.13 07:59
Tak pokud nastartujes studeny motor tak jede na sytic. Klapky jsou pootevrene. Zkus ho zahrat a pak to odpojit. Ale nevim jertli to ma chcipnout nebo ne
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.07.13 16:20

Je to normální. Systém vzduchové přívěry a stupňovité vačky (sytič) volnoběžný kanál obchází. Až, když klapka stříhá přechodovou štěrbinu, tak se cucá palivo z volnoběžného kanálu a pokud je ucpaný odpínačem volnoběhu (nejde tam 12V), tak motor bez držení plynového pedálu (což je vlastně držení klapky 1. komory nad přechodovou štěrbinou a palivo se strhává s hlavního difuzoru) chcípá.

Sám jsem si to zapoměl připojit, protože jsem montoval v autě a měl otočen klíček a zapnut ventilátor a ujel 1km a pak to umíralo a já si vzpomněl na káblík (zelený) .

Odpojoval jsem to proto, protože je v sytiči topná spirála a pokud se domek nechladí vodou, tak se spirála spálí. Tedy u karburátorů nesmí být u stojícího motoru moc dlouho otočen klíček. Navíc pokud je to v zimě a klíček je dlouho otočen, tak nelze nastartovat díky tomu, že je sytič prohřát elektricky od spirály a do ochldnutí se nedá uvés v činnost a motor bez sytiče v zimě nenaskočí...

Spotřebu zvedá vadný obohacovač (nebo čínský s oranžovýma mebránama a odštěpama po opracování v hliníku (jsou tam doslova špony). Jen obohacovače kolem 250,- s černými membránami.

Mám 7-8/100 najeto 109 tis. motor 135

doplněno 13.07.13 21:00:

No já mám vše origo a snažím se netunit (žádná sání, leštění,atd...). Ovšem hliníkové tyčky mám taky

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlckys
Datum: 13.07.13 20:53

Obohacovač mě měnil mechanik před necelím rokem když mi dělal podvozek a účtoval jsi 270. první membrána je oranžová a druhá černá, špony z něj nelezou a říkal, že je to origo. Snad mi nekecal. Se spotřebou to nijak nehlo.

posedni půlrok jsem moc nejezdil, protože jsem mel těsněni pod hlavou na kaši a ještě ta spotřeba...

Aktuálně jsem karburátor rozebral, vyčistil, vyměnil termostat, objemový ovladač, těsnění, paliv. sítko. Nechtěl mi moc spínat sytič.

Dále jsem rozebral hlavu, vyměnil gufera, dal snížit o 0,5mm, zvětšil sací a výfukový kanálky. Vyndal jsem válce a písty. Dal tam hliníkové rozvodové tyčky. Vyměnil skoro všechna těsnění, skoro všechna nejspíš původní. Udělal náporové sání se sportovním filtrem který tam mam už déle. Pořád ale uvažuji o tom jestli ovlivňuje spotřebu příznivě nebo ne.

Už to v garáži nesmrdí po benzínu a výkonově je to obrovský skok do předu, jak to bude se spotřebou uvidím časem. Teprve jsem to dodělal.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.