Nejste přihlášen/a.
Zdravím, jak si mám ověřit servisku, zda není sfalšovaná, když mi v autorizovaném servisu odmítli něco říkat, dokud jim nedokážu, že vůz vlastním? Jak si to ověrujete Vy?
Rekni majiteli vozu, at do toho servisu zajde s Tebou, nebo jim zavola, ze Te ty informace maji poskytnout. Hned i uvidis reakci majitele.
Obycejne ale neni problem ani po telefonu. Co je to za servis (znacku?)
kupte si audinu jinde, nelépe v německu, nebude biouraná a stav tachjometru bude odpovídat, na bazar se vykašlete, kdo se dnes zbavuje dobrého auta se kterým je spokojen?
Předchozí majitel si prý kupoval novou Audinu, takže proto prodávala tuhle. Jinak jsem si auták projel měřičem laku a můj automechanik mi to auto i zkontroloval - neměla by být bouraná a stav odpovídá polovičnímu nájezdu (100.000km) než je na tachometru (200.000km). Jenom bych si rád ověřil, zda i servisy a výměny v servisních intervalech jsou dělané tak, jak by být měly, protože bych si jí co nejdříve koupil, než mě někdo předběhne...
Podívejte se na cebia.cz. Stačí zadat Vin kód vyhlédnutého auta, dát "ověřit" a zobrazí se Vám počet prohlídek v autorizovaném servisu. Každé zajetí auta do autorizovaného servisu je zde evidováno. Základní info jsou zadara, ale ty stačí. Pokud by jste chtěl podrobné, stojí to asi 1000,--. Tedy pokud bude v servisce 8 záznamů a na "cebii" jeden nebo žádný, je něco špatně
ověřit se dnes nedá NIC
CEBIA je jen nástroj na tahání peněz z našich kapes
veřil bych údajům zapasným do systému v autoriovaném servisu ve větší autoopravně v německu, tam ze za falšování podobných dokumentů vyhazuje z práce, u nás je tomu naopak, kdo umí ojebávat, ten prodá více aut
v ČR to vždy bylo a bohužel dlouhá léte budce tak, že se bude ojebávat i v servisech které mají na svém štítu nějalké světové logo...je to v lidehc, když zaměstnanec použije podřadný pryžový díl za 80,- Kč a klientu se naúčtuje 320,- Kč + DPH + majlant, když se mu naúčtuje speciální "plně syntetický" olej všech specifikací za 480,- Kč za litr a dá se tam něco za 179,- Kč za litr, atd, výsledkem je to že zaměstnaci ty kvalitní díly kradou, odnášejí si je domů a pak je použijí na své melouchy, a na stavu auta se to může projevit časem, a pokud jd eoi nějaklé důležité úkony, věřte tomu že se to projeví...
neprojeví se to hned,. ale časem...za rok, dva, nebo za pět...
Take nebuďte NAIVBÍ a NEPOSUZUJTE stav auta jen podle záznamu v servisní knížce, a už vůbec ne popdle toho co řekne prodejce v bazaru...
Nevěřil bych 100% ničemu. Vždy je potřeba brát tyto všechny ůdaje jen jako vodítko.
Ani německá serviska s větší autoopravny v německu není zárukou ničeho. Bratranec v jedné takové pracuje a podvádí se tam také. Sám mám kontakty na další servisy v německu, kde není problém fiktivní zápis.
Ohledně olejů. Nemá smysl dávat zákazníkovi levnější olej, protože v nákupních cenách olejů nejsou takové rozdíly jako v prodejních.
např. olej s normou 507.00 se dá koupit pod 100Kč za litr, při vetším odběru. Olej s normou 505.01 od cca 85kč. A obyč 10w40 se koupí už od cca 40Kč. Takže žádné velké rozdíly, pro které by se vyplatilo podvádět.
A pokuď by někdo dal obyč. 10w40 místo long-life oleje, tak by se to poznalo už při příští výměně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.