Koupit Renault Scenic I - 1.6 benzin 260 tkm

Od: Datum: 29.06.13 12:18 odpovědí: 7 změna: 29.06.13 16:03

Ahoj,
protoze potrebuju auto pro rodinku, rozhodl jsem se pro scenica. Sice jsem dosud mel jen japonce, takze mi ma druha pulka meho ja naseptava, ze to bude sebevrazda, ale jak se rika, clovek neveri, dokud nezkusi, kazdy si musi nabit hubu ))
Ne, auto se mi libi a myslim, ze kdyz se vychytaji nejhorsi problemy vcasnou vymenou a predejitim, mohlo by to jezdit dobre. Nerikam, ze to bude psolehlive, proto s tim nebudu jezdit za hranice, ale chci to spise na cestovani v okoli 50km, cili se zase tak nebojim, ze by mne nemel kdo odtahnout

Chtel bych proto poprosit, jen o fundovane rady a nejlepe od lidi, kteri maji s benzinovym scenikem zkusenost, rady typu kup si skodovku, apod. mi nepomohou, jsem rozhodnuty
Potreboval bych ale poradit, na co se zamerit pri koupi - co je nejdrazsi a co muzu odhalit sam. Mam vyhlidnuty kousek, ktery ma uz 260.000Km. je za dobrou cenu a rikam si, radeji priznany vetsi pocet km, nez koupit omlazenou lestenku. Brzdy, rozvody, filtry, nesmysly, tohle neresim, vsechno se da vymenit a soucasne mit hned na dlouhou dobu klid. Takze o to, ze budou sjete kotouce, apod. zase tak nejde, stejne bych je asi menil za ucinnejsi, apod.
Spis mne zajima, co to auto vydrzi, jestli uz se pri tomto mnozstvi km brzy neodporouci altik, starter, palivova pumpa, posilovac rizeni, prevodovka, napravy, loziska, atd.. Jsem zvykly na auta, ktera jezdi 400tkm bez nejake velke udrzby, tak ac jsou na R celkem levne diily a je jich hodne, tak bych nerad mel auto pul roku jen v servise.
P.S. od roku 2000 je to jiz pozink? takze nerezne? a kdyz ano, ma nejaka slaba mista?
Diky moc za kazdou radu,
Petr


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: cokoupit
Datum: 29.06.13 14:56

Pardon, jedna se o typ Scenic II a r.v. 2001 ...

Od: dexx®
Datum: 29.06.13 15:22
avatar
2001 není dvojkovej scenic .
Ohodnoceno: 0x
 
Od: cokoupit
Datum: 29.06.13 15:24

No on je v tom znaceni dost zmatek... nekdo to oznacuje jako facelift a ten model potom jako dvojkovy, nekdo zase jako trojkovy a 2001 jako dvojkovy... Proste je to novejsi model, co ma uz vetsi svetla.

Od: fribble*
Datum: 29.06.13 15:12

Když BMW vyrobil první čtyřkolku, dal si její symbol na masku. Co vyrábí Renault, má na masce taky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cokoupit
Datum: 29.06.13 15:23

To je tvrzení na základě nějaké zkušenosti, nebo od stolu z hospody? To samé tvrdím já o celém koncernu VW a nepíšu to do každé diskuze a každému, kdo si škodovku chce koupit...

Datum: 29.06.13 15:41
avatar

Nevyznam se v renaultech i když jsem zatížen na frantíky (Peu a Citr-viz avatar) .soudobá xantie je druhý citroen a předtím byl jeden peugeot a i přes tvrzeni pár blbů, že jsou to sračky od žabožroutů(včetně jejich tvrzení-japonec až na konec),jsem s nima nadmíru spokojen.Než jsem u nich zakotvil,tak jsem prošel tři další značky.

Brácha má megana,1,6i16V,a do té doby než mu ho přítelkyně tukla byl navýsost spokojen,potom po opravě ,při nehoděpoškozené díly a vyměněné,neustále zlobili,až po asi dvou rocích zjistil příčinu-mechanik dal horší díly z vrakáče místo zaplacených nových dílů.po další opravě (již jiným mechanikem) opět spokojenost.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cokoupit
Datum: 29.06.13 16:03

Ja jsem zaprisahly fanda japoncu. Nikdy zadny problem... Francouzum jsem taky nikdy neveril, ale vim, ze vetsinu te povesti temhle autum delaji lidi, co si koupi na hrkani po meste naftaka, protoze to malo zere a pak resi, ze do toho musi porad neco sypat, protoze je to stara vyhonena plecka a ten ekonomicky efekt uz odvedla prvnimu majiteli, ktery na ni najezdil 300 tisic bez vetsi udrzby. Stejne tak blazni, co kupuji 10 let stare auto se 100 tis km a resi, proc se to cele sype kazdy mesic.

Neskutecne mne ale vytaci auta, kterym se se-e elektrika, protoze tohle se proste japoncu netyka a nemam to rad, kdyz nefunguje tohle a tamto a kdyz zahybu konektorem, najednou to naskoci... ale vim, ze kdyz chci levne a velke auto, musim na necem slevit. Bud ho dobre zaplatim a budu resit korozi (japonci) a nebo radeji obcas opravim vadnou zarovku, nebo stahovacku okna, ci zahybu konektorem, nez priplacet 50 tisic za auto, se kterym rocne najezdim par tisic km, vesmes na vylety. Taky rozumny clovek, ktery se docte, ze nejcasteji zlobi imobilizer a tyka se to kazdeho druheho auta, si ho necha odpojit a ma klid. Neni taky od veci,vozit si sebou nahradni igniter zapalovani a treba cidlo teploty. Jsou to hovadiny na par stovek, ktere vymeni kazdy zrucny kutil za 10 minut na parkovisti a da se rici, ze jinak se nema co nahle podelat. Ale i tak, vysypat se muze kazde auto

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.