Nejste přihlášen/a.
zdravím,
sháním nějaké auto, které by mne neomezovalo v sezení nehorázně velkým středovým panelem...
sem zvyklej na felicii kde si dám nohy v klidu od sebe a jedu...u octavek,fordu, zkrátka skoro všech aut je ten panel strašně velkej a tlačí mi nohy víc do středu a pak mě z toho bolí koleno...
preferuji kombíky a nějaká auta ve stylu MPV...a taky by to mělo bejt bezpečný a málo žrát
mám 2 metry
díky za tipy!
mi neřikej že když si sedačku dáš uplně dolu a dozadu že tam ty nohy nenasoukáš..já v mém malém polu se svoji výškou necelych 190 a sedačkou uplně vzadu tak tak sešlápnu spojku až na podlahu
no predstav si ze kdyz si dam sedacku uplne dozadu tak uz moc lidi za mnou sedet nemuze
me by jenom zajimalo jestli nahodou nekdo neví o autě, který nemá ten masivní středový panel...
rady typu dej si to co nejniz a dozadu so na hovn.
děkuji
Jo, o takovém autě vím. Fakt. Takže jen z hecu jo
Není to auto na dnešní poměry ani moderní (první vyroben 1966, poslední 1991) , ani podle dnešních hledisek bezpečný a navíc "žere jako tank"(relativně).
Podlaha je vpředu zcela rovná (bez tunelu, bez panelu), dokonce ani prahy nepřekáží při vystupování (jsou pod úrovní podlahy, místa jak v autobuse. Jen u některých provedení se plete řadící páka, pokud není pod volantem, ale na podlaze.
Jo a kufr? No u sedanu je malý - jen 525 litrů, u kombi už je to trochu lepší - po složení zadních sedadel jsou to rovné 2000 litrů.
A o jaké auto se jedná?
Tohle autobazar.hyperinzerce.cz/... podlaha je na fotce č. 8
nebo tohle autobazar.hyperinzerce.cz/... podlaha je na foto č. 7
Warťák že žere jako tank? To leda nějakému ,,šikulovi´´, co z motoru mačká co to dá. Já jsem s ním jezdil tak do 8l/100, přičemž jsem jej nějak extra nešřil. Co je to proti dnešním SUV a pod?
Proto jsem psal to "relativně". Je pravdou, že na obsah 993ccm spotřeba (v TP byla do r. v. 1971 udáváno 10,5l/100km, později s novými karburátory to bylo tuším cca 7,5 - ale to si nejsem jistý, to bych se musel podívat) nebyla nejmenší. Také je pravdou, že při "důchodcovském stylu" se s ním dalo jezdit i za 6,5, ale při plném zatížení "na dorazy" (kombi) si dokázal vzít po dálnici při trvalých 140km/h i 17l/100km (vlastnoručně odzkoušeno na D11 z Prahy do HK). Proto taky výrobce doporučoval jako optimální rychlost 70-80km/h pro ekonomickou jízdu.
z vlastní zkušenosti (197cm) můžu potvrdit, že nejsi sám, koho tento problém tíží :D já jezdím ve Fordu Probe 2.generace, ale to asi nebude to co hledáš. V nějakých starších a levnějších se mně fakt dobře jezdilo v Mitsubishi SpaceWagon, dá se i Citroen Xsara Picasso. Z jinýho soudku A6 kombi, to ale vůbec nedoporučuju, pokud nemáš na zahradě ropnej vrt :D Z novějších asi většina kombíků větších rozměrů (Mondeo,Mazda 6,...), sem ale asi tvůj dotaz nesměřuje, protože kdybys měl statisíce, vybereš si snadno
Do Mazdy 6 se 2 metrovy clovek za volant vejde tak tak na tesno. Ostatne skoro jako do vsech japoncu a Alf.
Jak sem psal, ctverkovy golf je to, co hledas. Mista za Tebou samozrejme moc nebude.
Myslím, že v tom hledáte zbytečně problém. Já mám 205, manželka 193 atd, prostě v rodině jde pod 190 málokdo. A auto - služebák mám Octávku, většinou jezdím sice sám, ale už jsme párkrát jeli i ve 3 Itálii, doma jsme měli počínaje W353, přes Golfa, Feldu, Mondeo a aktuálně C-Max. Přičemž trochu problém byla Felcka - to už pro děti moc místa vzadu nebylo, zato Mondeo Mk3 je etalonem v této kategorii - tam je i vzadu hromada místa. C-Max je taky super - je vysoký, zadní sedačky se pro přepravu dalších dlouhánů dají posunout dozadu.
Ja mam Opel Vivaro, 2003, motor 2.0l benzin a super prostor. Zere to cca 11litru benalu. Naprosta variabilita, koule, lyziny na strese, kdyz vyhodim sedacky, mam regulerni dodavku. Nejhorsi dle meho je koupit si osobni jen opticky velke auto, baculate, vystajlovane, ergonomicke, vsude krivky - v realu naprd, uztna hodnota sporna az zaporna.
Kamarad ma VW Transporter, 2.4l Diesel, byvala sanitka - vysoke, 4x4 Syncro a jen si to chvali, zadna turba, projede naprosto vsude, zadna moderni kurvitka, jen leje naftu. Sehnal jsem mu to za 33.000, r.v. asi 1998.
Ford Galaxy a jeho "klony". Krásný posez jak v křesle, Žádný středový panel. Nastupování a vystupování jako z autobusu. Žádný hrbení zad, žádné skrčené nohy, prostě pohodlíčko. A vím o čem mluvím, sám mám 120kg(dost místa pro břicho) a 176cm.
No jo, zabu, bez urážky - sám mám taky 125kg, ale při výšce 205 cm nejvíc řeším to, abych nebyl celou dobu v autě hlavou šprajclý do střechy a abych tam dokázal naskládat nohy pod volant. Třeba u Partnera jsem musel napřed zasunout klíč do zapalování, pak teprve naskládat nohy pod volant. Opačně to šlo blbě. Pupek se do auta dostává bez problému.
Ford Galagy / Alhambra znám dobře, ségra ho má, vpředu je to good, aje na zadních sedadlech není místo pro hlavu - navíc jsou tam pod stropem jakési výdechy klimy, takže je člověk zalomený a ještě ofouklý. To je fakt pro dlouhány lepší Mondeo, nebo C-Max
Podle mých zkušeností mají vepředu víc místa všechna auta,která namají dveře vzadu u zadních sedaček.Tedy jen dvě vpředu a jedny vzadu /kufr/.Měl jsem Peugeota 106 třídveřáka a když jsem dal sedačky úplně dozadu tak vpředu bylo tolik místa na nohy jako u žádného jiného velkého auta.Ovšem vzadu pak nic nezbylo.Taky všechny třídveřáky mají mnohem delší dveře než petidveřáky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.