Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl bych si koupit Audi A6, 2.5 TDI Quattro, výkon 132 kW. Automatická převodovka, pohon 4x4 apod.. Od provozu 02.2003, je to diesel a stojí 75 000,- ale má najeto 352 403 km. Co si o tom myslíte? Je to TDI mělo by to vydržet aspoň těch 500 000 km, ale jaký na to máte názor? Nemyslíte si že je to moc? Mám plány občas si zajet do ciziny, projíždět česko a hlavně jezdit po Praze. Myslíte si že je na to vhodné? Nebo si radši koupit nějaké míň ojeté? Netuším jestli je to hodně těch 352 403 km.
Děkuji předem za odpověď.
Otazka je, kolik si predstavujete, ze bude mit 10let stary diesel teto znacky a s takovouto vybavou najeto...
dneska maji 2 roky stare auta najeto treba 250 000 km a vsechno ostatní jsou prostě stočeniny , spíš než bych se zajímal o počet najetých km bych si spíš vybral jinou motorizaci já osobně bych automat určitě nechtěl a ty podvozkové části na quatru jsou taky dost drahe takze aby to nebyla spíše past do který budeš dávát pořád peníze taky na tom jsou drahé rozvody atd , radši kup Mercedes E300 TD a ten najede klidně milion bez vetsich problemu ty staré audiny jsou jen žrouti peněz sám mám A6 ale naštěstí 1.8turbo bez quatra a automatu a už bych si to znova nekoupil zbytečně velké a těžkopádné auto :/
Není to moc,to je to co má většina těch dieselů najeto,ty co mají 100tis jsou v 80% případů stočené...tachometr je číslo,moje felicie 1,3 má najeto přes 200 tis a s příkladnou údržbou je to auto,co není rezavé a bez problému se na ně lze kdykoliv spolehnout,nemá žádné problémy a ještě určitě spoustu let odjezdí...naopak znám auta,co mají prokazatelně i o 100 tis méně,a s nicotnou údržbou jsou to vraky na rozpadení,rezavé,zhuntované
Na tachometr se nedívejte,při koupi si vemte SVÉHO nebo zcela nezávislého mechanika,který vám auto prohlédne a řekne vám nejlíp zda je to slepenec s opravami za desetitisíce nebo dobré auto
počet najetych km ktery ukazuje naky počitaček v autě je naprosto údaj nanic řidi se jim jen lidi co nerozumi autum mechanik se diva na stav auta kastle rez volant všecko ti napovi jaky je stav každopadně jed nekam k mechanikovi nechej změřit tlaky kompresi diagnostika uloženi motoru silentbolky hlavně dbej na spoje jestli neni neco posunuty svařovany to ale pozna jen trenovany oko kterymu prošlo rukama tisíce aut starši borec co se vyzná
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.