Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Lemy na Felicii

Od: vendis odpovědí: 10 změna:

Zdravím všechny feldaře :), na Felicii combi se mi stalo, že téměř po celé délce prorezl zadní blatník v místě, kde se stýká s nárazníkem. Viz. ilustrační foto. Celou díru jsem vnitřku v kapsách kufru utěsnil butimenovým tmelem. Do kufru už při jízdě neteče, ale z venku to nevypadá hezky. Rád bych s ní ještě alespoň ještě rok odjezdil tak si to chci svépomocí opravit. Vím že lze lemy odřezat a přivařit nové. Tuto možnost jsem kvůli ceně zavrhl :-D Originál z výroby je toto místo opatřeno nějakou ,,izolepou,, s hrubým povrchem, která je stříklá v barvě vozu a pokračuje až na prahy. Nevíte jak se jmenuje, případně odkaz na e-shop kde ji lze sehnat. Mám teorii jak následnou opravu provést: sundat nárazníky, rez pochopitelně odstranit a místa ošetřit, vytmelit a následně onu pásku nalepit s přehybem pod nárazník aby byl přechod a ukončení co nejestetičtější :-D, následně stříknout a doladit do dokonalosti. Díky za rady

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jen*
hodnocení

0x

jediná účinná věc je lemy odříznout a navařit nové. tmelení a broušení je k ničemu a rez bude vesele pokračovat dál. myslím, že odřezání a navaření nových nebude nic drahého..

vednis

Díky za odpověď, nicméně otázka směřovala na jméno pásky, která se užívá k ochraně laku :) . To že bude rez časem zase vylézat je mi jasná, ale 5000,- za jeden lem se mi opravdu nechce. To radši u opravy strávím 1x nebo 2x ročně jeden víkend :-D

humbucker*

Ahoj. Páska to asi nebude. Dříve se na těch místech přechodu karoserie pod vozidlo nastříkával Plastizol. Spodní části podvozku se celé tímto nástřikem pokrývaly proto, aby tento chránil před odletujícími kamínky. Po karosářských opravách to dokáže někdo s výbavou opět doplnit. A poznámka. Když jsou opravovány lemy zadních blatníků, vyjde najevo(většinou to bude tvrdit klempíř),že se bude muset zasáhnout i do konců prahů a části podlahy. A bez toho, že ta oprava nebude mít smysl. Pak ta jedna strana může stát i 10 tis. Ahoj.

 

endyfrog*
hodnocení

0x

Pokud nechceš měnit lemy je jediná rada nacpat tam obvazy namočené v tmelu ze zadu pokud to jde přinýtovat plech a prostě kytovat brousit až uděláš lem jak má být potom pořádně zasilikonovat některé místa kam se špatně dostáváš nebo použít tmel něco jako bývalo medvědí lejno pak prolýt barvou a nastříkat mne to vydrželo takto dva roky než se začaly dělat puchýře ale je to práce si stím vyhrát

jen*

5000 za jeden lem? *bzum**smich*

vendis
hodnocení

Řezání, svařování, tmelení, lakování,... Pokud mi dokážete udělat oba za 500,- tak aby vydrželi, tak mi napiště kam Vám mám auto dovézt :-D

jen*

ano, pokud vám to budou dělat ve škodovce, pak by možná těch 5000 odpovídalo:D Nic složitého na tom není, zkuste nějakého zručného známého..

tondas*

Opravdu je nejlepší se poptat po známých...Dělal jsem na autě prahy, lemy...samozřejmě komplet s tmelením a barvou u známého a těch pět tisíc mě to nestálo ani náhodou :)

dawem

Přesně tak 5000 za jeden lem je moc,já sem dělal oba zadní lemy,samozřejmě staré odříznout,navařit nové,kit,lak a nechal sem u automechanika 3500,-Kč za oba,komplet včetně laku.

 

hodnocení

0x

Chystám se dát auto do servisu na výměnu (plech.) prahů,můžete mi doporučit jaké bych měl vybrat (kombi GLX 1.6)?
Má cenu lakovat takovéto díly? Vzhledem k tomu,že lakovny si řeknou o sumu,jaká je běžná u jakéhokoli dílu (tedy cca 2500kč)? Nestačilo by lemy vzít základovkou,pak nějakou barvou a ošetřit nějakým gumolakem atp.?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]