Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám traktůrek domácí výroby,s motorem ze staré Oktávky nebo taky Spartaka, za studena načepuji benzin ac pumpou a motor se sytičem po krátkém protočení nastartuje a má výborný chod i za jízdy. Problém nastane po zahřátí motoru a jeho vypnutí. Opětovný teplí start již není možný ani neblafne! Za každou radu předem děkuji. Pepa
Takto se projevuje vyběhaný motor. Písty ve válcích nedokonale těsní, čímž nevznikne při stlačování směsi ve válci náležitý tlak, potřebný pro dokonalou přípravu směsi pro pracovní zdvih pístu ( výbuch). Za studena utěsnění zlepšuje olejový film na stěnách válce, který pro zahřátí motoru se zmenší natolik, že jeho těsnicí funkce se značně zmenší. Změřte a nebo si nechte změřit kompresní tlaky ve válcích při teplém motoru. Jakmile tyto tlaky budou pod hranicí 6 až 8 atm. je to příčinou špatných startů za tepla, pokud starty za studena jsou bez problémů. Ne zcela, lze zlepšení dosáhnout výměnou pístních kroužků. miro
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.