Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Poslední dobou mě zlobí špatné starty. Motor sebou cuká dokud lehce nepřidám plyn,potom se uklidní. Při jízdě nemá výkon a teď v těch vedrech se mi to zdá ještě horší. Stalo se mi že sem dojížděl na křižovatku,měl sem zařazenou dvojku nic nejelo tak sem pokračoval v jízdě,ale jak sem víc přidal plyn (ne moc,pedál sem sešlápl tak do půlky) tak motor chvilku zabral,ale hned se začal dusit a střílet do sání,tak sem radši rychle pustil plyn a rozjel se opatrně protože mám plastový sání a už sem viděl fotku jak se někomu roztrhlo při střílení...Někdy do sání nestřílí,ale když se chci prudčeji rozjet tak vymře začne se dusit,ale když se rozjíždím pomale tak vpohodě. Kde může být problém? Diagnostika je bez závad,svíčky nový,čidlo teploty vody nový...
Fiat Brava 1.6 16V 76KW r.v.99
Střílení do sání je zpravidla projevem chudé směsi. Chudá směs (přebytek vzduchu v nasáté směsi, než je potřebné k dokonalému hoření) rychleji hoří a tak se stává, že expanze ve válci po zážehu směsi jiskrou v předstihu, částečně projde zvyšující se tlak ve válci přes ještě nedokonale zavřený sací ventil do sacího kanálu. Při prudším přidání plynu se může projevovat ochuzení směsi tím,že nepracuje korektně zařízení pro zvýšení dodávky paliva právě při prudkém sešlápnutí plynu. miro
právě jsem to řešil žádný výkon smrad z výfuku a špatný starty je to nejspíš zapalovací cívka, do servisu na diagnostiku a opravit a vyčistit či vyměnit svíčky
I nová svíčka může být vadná... Zaměřil bych se na chudou směs nebo na okamžik zapálení. Kabely, svíčky nebo cívka = směs nezapálí a hoří ve výfuku; do sání musí hořet při otevřeném sacím ventilu = předčasné zapálení.
Myslel sem že mi propouší palivovej koš kde nemá,ale dneska měločerpadlo i nějak divnej zvuk,tak asi zkusím koupit a vyměnit čerpadlo, Na tohle auto se dá sehnat kolem 300Kč není to sice zdarma,ale když na to mám podezření tak to zkusím,nechce se mi dávat 800Kč za diagnostiku a nakonec bych ho možná stejně musel vyměnit :D
na takové srandy diagnostiku nepotřebuješ,, u čerpadla se měří tlak v palivové soustavě.. pak opticky zkontrolovat třeba v šeru jestli nikde neprobíjí kabely + indukční cívka.. .. s těma čidlama to bude horší... možná i to čerpadlo je KO a proto to má chudou směs...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.