Přestavba SEDR 32-BMM

Od: Datum: 19.06.13 00:29 odpovědí: 5 změna: 19.06.13 18:46

Dobrý den,vlastním škodu 136 rapid a už déle mi vrtá hlavou jedna věc...přestavět původní už notně opotřebovaný karburátor SEDR 32 za karburátor z favorita LEKR nebo jednobodové vstřikování

Původní karburátor už nejde úplně dobře seřídit a i když s autem už jezdím jen rekreačně,spotřeba mě trápí

Co jsem uvažoval tak možná celkově lepší by bylo přestavět na systém jednobodového vstřikování BMM z felicie...to ovládá jak přípravu směsi,tak zapalování...otázka legality mě ani tak moc netrápí,to se dneska dá vyřešit,co mě trápí více jsou některé technické otázky...kam zastavět hall snímač?...půjde na motor original rapid 136 s osmikanálovou hlavou vůbec setrvačník s výřezy pro snímání hall?...jak vyřešit palivové čerpadlo?...určitě původní membránové nepůjde,otvor se zaslepí ale jak umístit do nádrže to čerpadlo BMM?...jak blízko od motoru umístit lambda sondu?...ostatní věci už řešitelné jsou,jednotka půjde do motorového prostoru na pravo,diagnostická zásuvka někam za zadní sedačky,to se vyřeší až za pochodu...jo možná ještě jestli půjde napojit původní elektroinstalace jako světla atd na novou elektroinstalaci

Vím že tím auto trošku ztratí na originalitě,ale jako výzva se mi to zdá dobré

Budu rád za každou radu


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.06.13 13:41
avatar
Jako výzva dobré, ale pracné. Dal bych tam LEKR.
P.S. I vačku bys musel vyměnit, 50kW verze má 254/254.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.13 13:44

taky se přikláním k tomuto řešení.. bude to mnohem jednodušší...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.13 13:46
avatar

Taky se přimlouvám za LEKR nebo Pierburg, bude to jen úprava sání, aby tam karbec seděl. S Monotronikem by byla přestavba poměrně pracná, ale o té ses už rozepsal sám.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 0000567
Datum: 19.06.13 17:22

Co se týče karburátoru já ani svody upravovat nemusím,motor rapid 136 má osmikanálovou hlavu stejnou jako favorit...takže sehnat karburátor i se svody a jenom to namontovat...jen je otázka zda to vychytá odlišný sklon motoru,favorit má 20°,rapid 30°...a taky nějak vyřešit připevnění lanka

Kdyby to nebylo možné tak bych nechal u kovoobráběče upravit původní svody se správným úhlem

Datum: 19.06.13 18:46
avatar
Někteří si vyrobili klínový 10st. mezikus na původní sání.
Karburátor by měl být orientován (doporučuje se to) stejně jako ve fáčku - sekundární komorou dopředu (pouzdrem bimetalu sytiče doprava). A to s fávosáním není možné.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.