Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,vlastním škodu 136 rapid a už déle mi vrtá hlavou jedna věc...přestavět původní už notně opotřebovaný karburátor SEDR 32 za karburátor z favorita LEKR nebo jednobodové vstřikování
Původní karburátor už nejde úplně dobře seřídit a i když s autem už jezdím jen rekreačně,spotřeba mě trápí
Co jsem uvažoval tak možná celkově lepší by bylo přestavět na systém jednobodového vstřikování BMM z felicie...to ovládá jak přípravu směsi,tak zapalování...otázka legality mě ani tak moc netrápí,to se dneska dá vyřešit,co mě trápí více jsou některé technické otázky...kam zastavět hall snímač?...půjde na motor original rapid 136 s osmikanálovou hlavou vůbec setrvačník s výřezy pro snímání hall?...jak vyřešit palivové čerpadlo?...určitě původní membránové nepůjde,otvor se zaslepí ale jak umístit do nádrže to čerpadlo BMM?...jak blízko od motoru umístit lambda sondu?...ostatní věci už řešitelné jsou,jednotka půjde do motorového prostoru na pravo,diagnostická zásuvka někam za zadní sedačky,to se vyřeší až za pochodu...jo možná ještě jestli půjde napojit původní elektroinstalace jako světla atd na novou elektroinstalaci
Vím že tím auto trošku ztratí na originalitě,ale jako výzva se mi to zdá dobré
Budu rád za každou radu
Co se týče karburátoru já ani svody upravovat nemusím,motor rapid 136 má osmikanálovou hlavu stejnou jako favorit...takže sehnat karburátor i se svody a jenom to namontovat...jen je otázka zda to vychytá odlišný sklon motoru,favorit má 20°,rapid 30°...a taky nějak vyřešit připevnění lanka
Kdyby to nebylo možné tak bych nechal u kovoobráběče upravit původní svody se správným úhlem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.