Po zahřátí nutný meziplyn-nastabilní volnoběh

Od: Datum: 18.06.13 22:16 odpovědí: 6 změna: 19.06.13 16:58

Dobrý den na golfu 1,4 1997 máme probém,vše jede v pohodě ale jakmile se motor zahřeje na provozní teplotu tak třeba po výjezdu z kruháku na 2ku auto cuká a nejede(ale pobere to) a to samé při rozjezdu nebo při couvání do kopce,musíme dát meziplyn jinak by auto cukalo a nejelo ale nechcípne při jízde je to pak v pohodě,parkrát se mi taky stalo že jsem jel na 2ku v místě kde to pobere každé auto a najednou motor vypl i se zařazenou rychlostí vubec necukalo proste se to vyplo to samé volnoběh-je nestabilní kolísá tak mezi 750-950ot/min váhou vzduchu to nebude protiže tu prý tyhle motory nemají,čím to tedy muže být?Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.06.13 00:21
avatar

Lambda sonda, snímač polohy škrtící klapky, servo ovládající volnoběžnou klapku, díra v nějaké hadici, zahnojená, zadírající se klapka, možná nějaký měřič teploty když to chcípe jen zahřáté - nenaměří dostatečnou teplotu, nepřepne se ze sytičového režimu. Řídící jednotka potom dostává špatné informace, nenastaví správně směs a auto škube. Nežere taky auto víc než normálně? Může to být plno věcí, těžko říct takhle na dálku.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: miro®
Datum: 19.06.13 08:11

Nerozumím tomu meziplynu. Meziplyn se používá (používal) při řazení rychlostních stupňů z vyššího na nižší, vždy po vyřazení vyššího rychl.stupně a před zařazením nižšího rychlostního stupně, při současném uvolnění pedálu spojky . U převodovek se synchronizací to není potřebné. miro

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.13 08:28

on asi myslel že to prošlápne at mu to nechcípne.. ne při řazení..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kotiz*
Datum: 19.06.13 13:01

Dobrý den, nedávno jsem měl podobný problem, sice s Octavii, ale tak Škoda patří do koncernu WV, takže problém by mohl být totožný. Při vyřazené rychlosti mi padaly otáčky do nízkych čísel a často motor zhasl pokud sem nepřidal plyn. Vyřešil jsem to vyčištěním škrtíci klapky, je to otázka 20 minut a teoreticky při troše šikovnosti to zvládnete i doma.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: martinxx1
Datum: 19.06.13 16:55

Ok a nemusím nic demontovat?Kromě deklu filtrboxu a filtru?A čím to vyčistit?Hadrem?Anějakým prostředkem?Jinak auto nechcípe ale padají ty otáčky jak jsem psal jen při plně zahřátém motoru a ano ten meziplyn,musím to prošlápnout a pak pustit spojku aby se to čaplo,volnoběh mi dělá to jako na tomhle videu


Od: martinxx1
Datum: 19.06.13 16:58

Jo a ještě když prostě trochu prudce šlapnu na plyn tak to prostě cuká a motor nejde do otáček(dusí se) takže se i bojím třeba vyrazit do křižovatky:(

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.