Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Po zahřátí nutný meziplyn-nastabilní volnoběh

Od: martinxx1 odpovědí: 6 změna:

Dobrý den na golfu 1,4 1997 máme probém,vše jede v pohodě ale jakmile se motor zahřeje na provozní teplotu tak třeba po výjezdu z kruháku na 2ku auto cuká a nejede(ale pobere to) a to samé při rozjezdu nebo při couvání do kopce,musíme dát meziplyn jinak by auto cukalo a nejelo ale nechcípne při jízde je to pak v pohodě,parkrát se mi taky stalo že jsem jel na 2ku v místě kde to pobere každé auto a najednou motor vypl i se zařazenou rychlostí vubec necukalo proste se to vyplo to samé volnoběh-je nestabilní kolísá tak mezi 750-950ot/min váhou vzduchu to nebude protiže tu prý tyhle motory nemají,čím to tedy muže být?Díky

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar megacruiser

Lambda sonda, snímač polohy škrtící klapky, servo ovládající volnoběžnou klapku, díra v nějaké hadici, zahnojená, zadírající se klapka, možná nějaký měřič teploty když to chcípe jen zahřáté - nenaměří dostatečnou teplotu, nepřepne se ze sytičového režimu. Řídící jednotka potom dostává špatné informace, nenastaví správně směs a auto škube. Nežere taky auto víc než normálně? Může to být plno věcí, těžko říct takhle na dálku.

 

hodnocení

0x

Nerozumím tomu meziplynu. Meziplyn se používá (používal) při řazení rychlostních stupňů z vyššího na nižší, vždy po vyřazení vyššího rychl.stupně a před zařazením nižšího rychlostního stupně, při současném uvolnění pedálu spojky . U převodovek se synchronizací to není potřebné. miro

on asi myslel že to prošlápne at mu to nechcípne.. ne při řazení..

 

kotiz*
hodnocení

0x

Dobrý den, nedávno jsem měl podobný problem, sice s Octavii, ale tak Škoda patří do koncernu WV, takže problém by mohl být totožný. Při vyřazené rychlosti mi padaly otáčky do nízkych čísel a často motor zhasl pokud sem nepřidal plyn. Vyřešil jsem to vyčištěním škrtíci klapky, je to otázka 20 minut a teoreticky při troše šikovnosti to zvládnete i doma.

martinxx1
hodnocení

Ok a nemusím nic demontovat?Kromě deklu filtrboxu a filtru?A čím to vyčistit?Hadrem?Anějakým prostředkem?Jinak auto nechcípe ale padají ty otáčky jak jsem psal jen při plně zahřátém motoru a ano ten meziplyn,musím to prošlápnout a pak pustit spojku aby se to čaplo,volnoběh mi dělá to jako na tomhle videu


martinxx1
hodnocení

Jo a ještě když prostě trochu prudce šlapnu na plyn tak to prostě cuká a motor nejde do otáček(dusí se) takže se i bojím třeba vyrazit do křižovatky:(

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]