Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia diesel - divné starty

Od: pepikk* odpovědí: 10 změna:

Ahoj mám Fabii 2005 SDi a poslední dobou když startuju tak sice naskočí dobře ale hodně zakouří, vyvalí se mrak šedivýho kouře amotor chvilku kope a kolísají otáčky. po 5 vteřinách se to uklidní. Jinak jezdí super a po zahřátí chytá krásně. Díky lidi za každej postřeh

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

maxwell*
hodnocení

0x

Jak dlouho to dělá? Není to náhodou palivem. Tohle vypadá jako by jste tam natankoval něco horšího. Pokud je to studené tak to trošku hapruje, a když to jde do teplého motoru tak už ne. Zkuste to vyjet a nabrat nové kvalitní, třeba někde u Shell, a uvidíte. Pokud by se to nezlepšilo tak by třeba mohla blbnout nějaká žhavící svíčka, ale dokuď nevyzkoušíte jinou naftu od jiného výrobce než jste tankoval naposledy tak bych počkal se servisem, neboť jinak by jste mohl platit za nic. Může se stát že některé čerp. stanice občas dělají neoprávněně takový mix mezi letní a zimní naftou aby ušetřily pár korunek, protože zimní nafta je dražší kvůli nemrznoucím aditivům. Takže udělaj tokovej řezák, ono to sice nezamrzne ale je to horší na starty.*bum*

maxwell*

Co by jste ješte mohl, tak za pomocí multimetru proměřit odpor žhavících cívek. Jestli nějaká neodešla.

Já bych nejdříve překontroloval žhavicí svíčky. Zřejmě některý válec neni žhaven a pak naskočí po 5 sec. a je vše vpořádku.

 

wroclav*
hodnocení

0x
Pokud naskočí dobře tak by to žhaviče neměly být,spíš bych dal na to palivo ale mohou to být vstřikovače-v zimě se v palivu více sráží voda a když se dostane do jehli tak ji může zadřít samozřejmě na chvíly než ji promázne nafta.Zkusil bych přidát do paliva nějaký přípravek pro zimní provoz.
maxwell*

Já si myslím že je to palivem, žhavení by se snad němělo tak rychle odporoučet. A pokud by bylo špatný asi by to kopalo déle jak 5sekund. Podle mne buď řezák, nebo nějak jinak zaneřáděný, co já vím ,třeba voda nebo něco.

Jak jsem psal, vyjet a nabrat nějakou držší, kvalitní ropu. A jestli to ani po pár km nepomůže, tak se dá špekulovat co dál.*jasne*

 

diesel*
hodnocení

0x

zkontrolovat případně vyměnit palivový filtr, zkontrolovat žhaviče a pak uvažovat o změně paliva tedy nafty .

 

fell*
hodnocení

0x

Je to zimou :) ale jsem jen baba :) Ale se zkušeností :o)

 

pepikk*
hodnocení

Díky za všechny postřehy, svíčkama to nebylo, ale stejně sem je pro jistotu vyměnil, dělá to furt,ale poslední dobou se k tomu přidal ještě jeden příznak: je -5 stupňu, nastartuju a najednou začne pípat a blikat kontrolka chladicí kapaliny - kouknu do návodu a tam píšou -kapaliny je málo (zkontroluju - není) kapalina má moc vysokou ( to těžko - je zima) nebo nízkou teplotu :-/

maxwell*

Skusit čidlo teploty vody a možná i vzduchu?

Jen mimochodem, skuste očistit uzemnění motoru, ono se vám najednou děje nějak moc věcí. Občas se stává že má motor špatný káblík od kostry a pak to blbne, at o všelijak, různými způsoby. projevuje se to třeba i na čidlech, a ty hlásí voloviny. Ono nejjednoduší by to bylo vidět an vlastní oči. proměřit zkontrolovat.*nevi*

wroclav*
Po zahřití motoru zkus otevřít nádržku chladící kapaliny,pokud je v ní tlak tak máš načaté těsnění pod hlavou,ale můžeš klidně ještě nějaký kilák bez problémů najet.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]