Nejste přihlášen/a.
zdravím vím že už jsem sem jednou psal ohlede chiptuningu ale to jsem mal zcela zcestný ápad moji octáii 1.9 77 kw 250 Nm nachipovat na 142 kw a 425 nm což je samozřejme blbost a omlouvam se za to, Momentálne se ptám zdali je to pořád brutálni nebo zda to při jen občasnem využívání sily zvýšim o 26 kw a 70 Nm tj. 103 kw a 320 Nm neudela nejakou prasečinu s motorem
Rad by sjem to dostal na hodnoty práve 2,0 TDi jak píšu víše, a opravdu neminim s tim jezdit nohu na podlaze od rozjezdu spíše na takový to rychle předjetí nebo frajirkum na dalnici ukázat že to taky jede čas od času ( 5x - 10x mesíčne).
Přibežnem používáí takže 55 100 140 (tachometrový hodnoty M/O/D ) by to motoru hlavne tedy pohyblivím částem motoru nemelo uškodit ne?
Tak, a ted ti mají všichni radit, abyi jsi mohl skoro ob den jezdit jak prase? ...
Nevymýšlej hlouposti, buř rád že máš slušné auto, nebo vymýšlej hlouposti a slušné auto ti dlouho nevydrží...( v lepším případě, v horším tě budou zeškrabávat z asfaltu, nedej bože ještě s někdým dalším...)
sprominutím nejezdim takle vubec ano projed se rychel ale je to takle v sobotu za usvitu kde tam nikdo neni skoro tak včem tam je problem? a už jsi nekdy ze 130 když jsi přejdiždel pomamlejší auto pocejtil jak se ti lepí pár centimetru od prdele bmw a sviti ti do ksichtu a ty sešlápneš plyn a je jen pozvolná akcelerace? jeslti ano tak me proste pochopíš že v tu chvíly je lepší sešlápnout plyn a zrychlit jako drak s tej rychlsoti třeba na 150 předjet a zařadit se
Čti:
forum.octaviaclub.cz/...
forum.octaviaclub.cz/...
forum.octaviaclub.cz/...
forum.octaviaclub.cz/...
Konečné rozhodnutí je na tobě, ale pokud je motor v dobré kondici, tak bych se toho vůbec nebál.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.