Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Válec hlavní spojkový

Od: jura32* odpovědí: 18 změna:

Zdravím všechny pěkně,jakou nádobku brzdové kapaliny mám přikoupit k tomuhle válci prosím?děkuji

amd-autodily.cz/...

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cyril*
hodnocení

0x

Nejlépe originální nebo jakoukoliv jinou.

 

gumidek*
hodnocení

0x

Nádobka je společná pro brzdový válec (spojkový + brzdový) a číslo dílu (nádobky) je:

113595050

Už se skoro nedá sehnat...:(

jura32*
hodnocení

je to tady to? benocar.cz/...

doplněno 05.06.13 11:12:

a nebo tady ten,a že bych na to nasadil holendr s kouskem trubky a na hadičku může být?

skoda-dily.cz/...

 

0000567k
hodnocení

0x

Ten válec bych určitě koupil originál,sice dražší ale je to už jediné čemu věřím...kdysi tak před 3 roky jsem kupoval brzdový válec na škodu 120 taky čínu-první praskl při odvzušňování(záruka uznána) a druhý vydžel přesně na den 3 měsíce...poté jsem koupil originál a ve škodověnce slouží doteď

Nádobku možná zajít na nejbližší vrakoviště a nějakou pěknou tam vyrvat...je to jen plast,a pokud najdete nějakou nešpinavou nebo nepoškozenou tak s tím nic být nemůže

Kdyby jste měl zájem tak bych určitě i nějakou nádobku vyhrabal doma

jura32*
hodnocení

vlastně jde o to že já to mám na traktůrka,je tam totiž hlavní brzdový+spojkový(dvojče) ale ten spojkový netlačí kapalinu do pracovního válce takže jsem usoudil že to bude chtít koupit bud hlavní brzd.nebo spojkový válec ale pozastavil jsem na tom jakou nádobku na to vlastně nasadit a jak už jsem psal víše.nádobku jednu mám ale má tři vývody.

a ty to chceš narazit přímo na válec nebo to propojuješ hadicema?

jura32*
hodnocení

no chci na ten válec našroubovat holendr s trubkou a na to hadicu která půjde do té nádobky nebo existuje jiné řešení?

nejsem si jistý... jinak máš dvě možnosti, bud si ten třetí vývod zaslep, nebo skoč na vrakáč sehnat nějakou nadobku se dvěma vyvodama.. já to mám na bugině udělané ze dvou jednovývodových nádobek asi ze zetora nebo z čeho to je..

jura32*
hodnocení

proč ze dvou,šak ten válec má jenom jednu díru né,takže budu muset na té nádobce zaslepit 2 ty díry*bzum*

sorry asi jsem to blbě pochopil.. myslel jsem že máš jednu hadici spojku a druhou brzdu

jura32*
hodnocení

počky ty myslíš že by šlo napojit na jeden válec spojku i brzdu?

0000567

Ta konzola škoda 100/120 má dva pracovní válce a jednu nádobku...má válec spojkový a válec brzdový,oba se plní stejnou kapalinou a pro oba je JEDNA společná nádobka

0000567

Jestli to máš ze škody 100 nebo 120 tak tam je nádobka jedna a společná kapalina pro oba válce...jestli chceš můžu udělat foto...to co jsem napsal o tom válci tak na tom trvám,čínský ti moc dlouho nevydrží i když jde o traktůrek...ta kvalita je v mnoha případech vážně otřesná

0000567

Tady je foto zapojení konzoly brzdového a spojkového válce ze škody 125...konzola škoda 100 se liší jen tím že nemá posilovač pod brzdovým válcem

rambajzo.rajce.idnes.cz/...

 

jura32*
hodnocení

A ty máš tu konzolu s pedálama?

0000567

To seženeš na každým vrakovišti,vezmi to i s pedály a se všim okolo...drží to na 4 šroubech...doma to zrepasuj,dej nový válce,nový hadice a spony...to je asi nejlepší řešení než to nějak amatérsky dělat

Na traktor by možná bylo lepší sehnat tu konzolu bez posilovače(strarší 105 nebo 100)ono je to v celku jedno,ale na posilovač musíš táhnout hadici od sání motoru

já už jsem mu to psal ve vnitřní poště... má tam nabastlený nějaký dvojtý válec brzdový, netuším z čeho a ještě mu chybí dodělat spojka.. určitě by bylo jednodušší sehnat celou konzoli s pedalama a valci... to je jedno s tim posilovačem.. to už tam doděla to uchyceni valce.. ja to mam pořešene dvěma plocháčema

0000567

Na našem traktůrku to tak taky máme,konzolu ze škody 120,akorát se tam vyměnili válce za nové a konzola se nabarvila...plní se to jednou kapalinou pro oba válce a je to celkem bez starostí...je to chycené 4 šrouby...já teda mám posilovač připojený,páč někdy taháme těžší věci a líp se s tím brzdí

Jinak traktor je vyrobený z jedné š 120...je tam z ní motor a pořádně vyztužené nápravy,celé je to napasované do centrálního rámu ze silných profilů,vnitřek převodovky je dělaný na míru a převodovka má 1,2, R, N a redukční převod k tahání těžkých věcí,jak je to přesně udělané nevím,dělal to kamoš ale funguje to perfektně,člověk by neřekl že s zařazeným redukčním převodem to utáhne i poměrně velké náklady,sice pomaličku ale je to pomocník k nezaplacení...sice to vypadá jak splašené trubky,ale s náhonem na zadek a motorem v zadu to není v terénu k zahození

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]