Nejste přihlášen/a.
Ahoj mam ve feldě 2 měsíce plyn po týdnu mi začalo auto blbnout tim způsobem když jsem zastavil tak mi to automaticky chcíplo pokaždé a při držení plynu v nějaké poloze a udržování rychlosti třeba 50kmh přestalo táhnout takže jsem musel prošlápnout spojku aby auto jelo dál a tak to následovalo tak každých 15 sekund na cesty do práce nezapomenu strašný jízdy.. V servisu mi řekli že to je lambda sonda.. Je to měsíc po servisu a dnes mi to začalo zase blbnout při jízdě již nemusím prošlapovat spojku ale musím vždy pustit plyn a zase ho sešlápnout a pomalu citím jak táhne mín a mín a opakovaně musím pouštět a následně sešlapovat plyn nevíte kde by mohl být problém? Když to mám přepnuté na benzín tak to nedělá jen na plyn.. Předem děkuju za každou radu..
V pripade, ze to neni sekvencni system, tak to asi bude jen serizenim, to by pro plynare nemel byt problem doladit. Ono si to ze zacatku vzdycky trosku seda. A i pak se to meni treba se zanesenim vzduchoveho filtru atd., nejlepsi je naucit se to serizovat vlastnimi silami. Pokud je to nejaky rizeny system, tak uz se to serizuje pocitacem a je to trosku narocnejsi na vybavu.
Predpokladam, ze tam tedy nebude sekvence ale system s rizenym skrticim ventilem a tam se myslim stale nastavuje zakladni tlak na reduktoru rucne sroubky. IMHO je proste bud maly nebo velky zakladni tlak na reduktoru. U sekvencniho systemu uz to neni, tam je vystupni tlak reduktoru pomerne velky (1Bar typicky) a az tak na nem nezalezi, resp. ho RJ kompenzuje pokud je odchylka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.