Problém s feldou na plyn

Od: Datum: 04.06.13 19:30 odpovědí: 7 změna: 04.06.13 22:08

Ahoj mam ve feldě 2 měsíce plyn po týdnu mi začalo auto blbnout tim způsobem když jsem zastavil tak mi to automaticky chcíplo pokaždé a při držení plynu v nějaké poloze a udržování rychlosti třeba 50kmh přestalo táhnout takže jsem musel prošlápnout spojku aby auto jelo dál a tak to následovalo tak každých 15 sekund na cesty do práce nezapomenu strašný jízdy.. V servisu mi řekli že to je lambda sonda.. Je to měsíc po servisu a dnes mi to začalo zase blbnout při jízdě již nemusím prošlapovat spojku ale musím vždy pustit plyn a zase ho sešlápnout a pomalu citím jak táhne mín a mín a opakovaně musím pouštět a následně sešlapovat plyn nevíte kde by mohl být problém? Když to mám přepnuté na benzín tak to nedělá jen na plyn.. Předem děkuju za každou radu..


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.06.13 19:46

Požadovat nápravu od firmy, která ti tam ten LPG systém montovala. Přece si to nebudeš opravovat za své. :)

Co ti tam dali za systém elektriky a co máš přesně za feldu?

doplněno 04.06.13 20:04:

A značku elektriky LPG?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stread
Datum: 04.06.13 19:54

určitě si to nebudu opravovat za své ani bych na to neměl... mám 1.3 mpi

Od: jarda3*
Datum: 04.06.13 20:04

V pripade, ze to neni sekvencni system, tak to asi bude jen serizenim, to by pro plynare nemel byt problem doladit. Ono si to ze zacatku vzdycky trosku seda. A i pak se to meni treba se zanesenim vzduchoveho filtru atd., nejlepsi je naucit se to serizovat vlastnimi silami. Pokud je to nejaky rizeny system, tak uz se to serizuje pocitacem a je to trosku narocnejsi na vybavu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.06.13 20:14

Do Felicie se dnes nesmí dát neřízený systém. Vždy je tam řídící jednotka na LPG.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stread
Datum: 04.06.13 20:32

výrobce je lovtec

Od: jarda3*
Datum: 04.06.13 20:56

Predpokladam, ze tam tedy nebude sekvence ale system s rizenym skrticim ventilem a tam se myslim stale nastavuje zakladni tlak na reduktoru rucne sroubky. IMHO je proste bud maly nebo velky zakladni tlak na reduktoru. U sekvencniho systemu uz to neni, tam je vystupni tlak reduktoru pomerne velky (1Bar typicky) a az tak na nem nezalezi, resp. ho RJ kompenzuje pokud je odchylka.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.06.13 22:08
avatar
Jediné mechanické seřízení u adaptéru na feldě (nebo u jiné stříkačky s adaptérem řízeným podtlakem), je bohatost směsi na volnoběh, za pomoci analyzátoru výfukových plynů. Ventil na hadici je ovládaný řídící jednotkou adaptéru (připojenou na lambda sondu) pomocí serva, tam není co seřizovat.
doplněno 04.06.13 22:10: A zkontroluje se redukční tlak před hlavním ventilem v reduktoru.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.