Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Huci lozisko nebo kotouc?

Od: stihl odpovědí: 4 změna:

potrebuju poradit mel sem na fabii vzadu zvlneny kotouc,protoze byl zaskely trmen ten sem nechal rozhybat,ale kotouc zabozrejme hrozne huci kdyz dupnu po brzde a o to vic,protoze je drazkovany. no a kdyz jedu nad 80 zacne to hucet stejnym zvukem i bez brzdeni a ja nevim jetsli ta brzda stale trosku pribrzduje a pri vyssi rychlosti se zvlneny kotouc ozyva a nebo to je loziskem. lozisko mi v servise vyloucili prej nema vuli a toci se pekne,takze fakt nevim. jedina vec jak to zjistit na 100% je vyndat brzdove desticky a jet se projet,ale to je dost nebezpecny kdyz pojedu 90-100.. menit lozisko s emi opravdu moc nechce,protoze to je otazka co sem cetl 2-4 tis v servise. original FAG se da koupit sice za 1200,ale znate to. v servise ho koupi v kelly za 2400 za paci si vemou litr a uz to je. kotouce jsou otazka 1000 kc i s deskama a vymena doma. zase ja bych nerad menil kotouce,protoze ty jsou zanovni,ale ten trmen jeden zvlnil no:( napadlo me jedine nechat srovnat,ale ma to cenu? novej kotouc cina stoji 290 kc nejaky znackovy asi 450

kolik se plati za srovnani? 200? 300? nemam predstavu ani nevim,kde to delaji. je zarizeni,ktere to srovna na aute,ale to bude mit max autorizak. jedine me napado,ze by mi to otec mohl nechat v praci na soustruhu,ale ten soustruhu musi byt ve 100% stavu bez vuli zejo.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

pokud je ten kotouč drážkovaný tak je možné že hučí.. ale může to dělat více věcí... srovnání kotouče nevim jestli se vyplati.. ty zadní jsou celkem levné... při stáčení se to musí hlavně upnout tak aby střed ktery je na naboji nehazel.. takže nejlip na hodinky.. ale netuším kolik chcou za stočení...

stihl
hodnocení

ja do auta nechci investovat dokud to nedude nutne. koupil sem vranu co byla predrazena a bourana a kdyz do toho zacu valit tisice hodnotu to nezvysi uz ted je vykupni cena nekde kolem 40 max a dal sem za ni 80 v breznu.

ono ja jezdim do prace trasu,kde se da jet 90,ale bezpecnejsi je jet kolem 80 a tam zacina hucet. nechci at to obtezuje spolucestujici. ja to nejak neresim zapnu radio . kdyby ty kotouce nemeli velkou tloustku vymenim je rad,ale maji i s deskama max 10 tis a zadek vydrzi dalsich 80

asd*

Nějak nerozumim dotazu. V servisu ložisko vyloučili a zvlněný kotouč se ti nechce měnit protože má málo najeto. Tak s tim asi budeš muset najezdit 100 000 km aby už byl termín na výměnu... *zed*

Zvlněný kotouč se mění hned, stáčet při dnešních cenách nemá smysl = nový kotouč a to na obou stranách.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Povšimnul jste si co dělá Hučení třeba při průjezdu zatáčkami?Mění se hučení či ne?Pkd se mění tak je to ložisko-při odlehčení přestane (zmírní se hukot),levé doprava a opačně pravé ložiskou do levé zatáčky.Pokud by to dělal kotouč tak zkus přibrzdit (jen lehce) a mělo by se to hučení změnit.

Jízda bez desek nejenže je nebezpečná ze dvou věcí-jedno kole nebrzdí a za druhé tam kde nejsou desky vajede pístek ven a vyteče brzdová kapalina!

Ložisko vyměnit jde i za méně!Já vymontil těhlici,s ní na dílnu pod lis -vylisovat a nalisovat nové ,čas tím strávený do 30 minut i s cestou na kole + klukům kilčo na bírek!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]