Nejste přihlášen/a.
Dobry den, sem dělál vodní pumpu, a popar kylakach se to začlo hřat, chvily to topilo a jak sem zastavil a nechal to vystydnout, to topilo a pak ne, ale nevařílo to
Já bych tipnul, že jste soustavu pořádně neodvzdušnil, než jste vyrazil na cestu. Po ohřátí se "vduchová bulina", která v soustavě byla, uvolnila a hladina vody klesla. Dolít směs a přádně odvzdušnit. Jestli jste to opravdu neuvařil, tak by to mělo být OK.
doplněno 27.05.13 15:19:Nalijte expančku na značku max. Nastartujte a nechte ohřát na provozní teplotu.Topení nechte otvřené naplno. Myslím, že ve vašem případě se bublina už "utrhla" a víc jich tam nebude.
to se mi stalo taky.. dolil jsem a nechal na volnoběh, s otevřenym vičkem.. parkrat jsem promačkal hadice ale asi to bylo malo.. po ohřatí najednou z expanzky smrad a dým, tak jsem to rychle vypl... pak jsem přišel na to že vždycky musím jednu hadičku co vede z expanzky skřípnout a makčat hadici od chladiče a vzduch vybublá ven..
" odvzdušňuje sám a to pouze a jen při jízdě " amatér jezdí a každých 500m zastaví otevře kapotu a překontroluje expančku jestli voda "nespadla"
Mechanikovi stačí dílna a motor nechat běžet na volnoběh dle potřeby expančku dolévat
No opravdu nevím kdo je větší brepta, ale de tvého postupu "odvzdušňování" je to akorát na uvaření motoru.
Každý kdo to alespoň jednou dělal ví, že to zničeho nic "probublá" a expanča je prázdná.
" dolití se provádí až po ujetí několika desítek kilometrů." to nemůže napsat ani ten největší laik. Doteď jsem tě měl za šikovného.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.