Škoda favorit vaří

Od: Datum: 27.05.13 12:35 odpovědí: 12 změna: 28.05.13 11:49

Dobry den, sem dělál vodní pumpu, a popar kylakach se to začlo hřat, chvily to topilo a jak sem zastavil a nechal to vystydnout, to topilo a pak ne, ale nevařílo to :(


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ar*
Datum: 27.05.13 14:55

Já bych tipnul, že jste soustavu pořádně neodvzdušnil, než jste vyrazil na cestu. Po ohřátí se "vduchová bulina", která v soustavě byla, uvolnila a hladina vody klesla. Dolít směs a přádně odvzdušnit. Jestli jste to opravdu neuvařil, tak by to mělo být OK.

doplněno 27.05.13 15:19:

Nalijte expančku na značku max. Nastartujte a nechte ohřát na provozní teplotu.Topení nechte otvřené naplno. Myslím, že ve vašem případě se bublina už "utrhla" a víc jich tam nebude.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.05.13 15:06

to se mi stalo taky.. dolil jsem a nechal na volnoběh, s otevřenym vičkem.. parkrat jsem promačkal hadice ale asi to bylo malo.. po ohřatí najednou z expanzky smrad a dým, tak jsem to rychle vypl... pak jsem přišel na to že vždycky musím jednu hadičku co vede z expanzky skřípnout a makčat hadici od chladiče a vzduch vybublá ven..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: manotek*
Datum: 27.05.13 15:08

jak to mám ovzdušnít?

Datum: 27.05.13 15:20
avatar

Pokud vím, tak u Favorita se to odvzdušní samo...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: manotek*
Datum: 27.05.13 15:23

termostat je v prdely :)

Datum: 27.05.13 16:47
avatar

občas je s odvzdušněním problém pokud se tomu nechce povol při běžícím zahřátém motoru opatrně čidlo teploty co je na termostatu až pude závitem voda tak zas utáhnout

pokud to nepomůže přemýšlel bych o novým termostatu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.05.13 22:07
avatar
Favorit si chladící soustavu odvzdušňuje sám a to pouze a jen při jízdě a z otevřeným ventilem radiátoru v topení. Odvzdušňovací hadička mezi termostatem a nádobkou tam totiž opravdu není jen pro parádu.
Už jsem ti dole napsal, že to může být zaseklým termostatem. Takže ten zkontroluj jako první.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: aroff
Datum: 28.05.13 00:54

" odvzdušňuje sám a to pouze a jen při jízdě " *ee*amatér jezdí a každých 500m zastaví otevře kapotu a překontroluje expančku jestli voda "nespadla" *zed* Mechanikovi stačí dílna a motor nechat běžet na volnoběh dle potřeby expančku dolévat :-P

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.05.13 11:18
avatar
Ty jsi brepta, viď ;)
Žádné zastavování po 500 metrech není potřeba, tolik vzduchu tam nezůstane, kontrola a případné dolití se provádí až po ujetí několika desítek kilometrů.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: aroff
Datum: 28.05.13 11:49

No opravdu nevím kdo je větší brepta, ale de tvého postupu "odvzdušňování" je to akorát na uvaření motoru.

Každý kdo to alespoň jednou dělal ví, že to zničeho nic "probublá" a expanča je prázdná.

" dolití se provádí až po ujetí několika desítek kilometrů." to nemůže napsat ani ten největší laik. Doteď jsem tě měl za šikovného.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.05.13 00:06

Otázka zní proč si dělal pumpu?zda to topilo před tím?Jinak bych zkusil ten termostat zkontrolovat hadice víčko ale nejčastější problém byl z 90% špatné těsněni pod hlavou

Ohodnoceno: 0x
 
Od: manotek*
Datum: 28.05.13 05:49

že tekla

doplněno 28.05.13 06:19:

co tam udělt kohout jako byl na 120? ve předu na chladič

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.