Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Motor nedrží volnoběh pomoc

Od: 7ondra7* odpovědí: 3 změna:

Zdrávím potřeboval bych pomoc mám vw polo II F typ 86C motor 1.3 4bod. a motor když je zahřátý tak na polovinu nedrží volnoběh a zhasne a dokud neschládne nejde nastartovat a dále při zatáčení bliká kontrolka oleje. Díky

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

maxwell*
hodnocení

0x

OK. Potřebuji typ motoru:

něco jako : NU, GK, GT, HK, HW, MH, NZ,2G, 3F,MK, AAV,PY... jde o to co tam máte přesně. Je to nejspíš napsáno ve velké techničáku.

Já typuji to NZ v tom 86 roce ani jiný snad se vstřikem nebyl, ale pro jistotu mi to zjistěte. Značí to rozdíly mezi karburátorama i mezi stříkačkama. Takže aby jsme neřešily to co tam ani nemáte.;)

Dále, jste schopen sám proměřit to vozidlo, vlastníte multimetr?

Mohu pomoci ale chce to aby jste tomu trošku rozuměl jinak to je pak lepší dát servismanovi. Může to být několik věcí, Lambda sondou počínaje a blbým teplotním čidlem konče. Pokud to nejste schopen sám proměřit tak to nemá smysl řešit.

Systém pokus omyl sice taky funguje ale to by jste taky mohl vyhodit dost peněz než to spravíte.:D

doplněno 09.02.09 02:22:

Jo a k té kontrolce oleje? máte ho v motoru dost, nebo ho tam je málo? Zkuste změřit - popřípadě dolít.

 

hablina*
hodnocení

0x

Šikovný servisman vám zvýší otáčky volnoběhu, mělo by to přestat.

maxwell*

Nutno si uvědomit že to sice může zabrat, ale rozhodně to neřeší proč k tomu došlo. Navíc pokud motor jede dobře za studena a špatně až po zahřátí, tak to spíš indikuje špatné čidlo teploty vzduchu, vody nebo Lambdasondu. Správný chod motoru za tepla olivňuje řídící jednotka a ta nejspíš dostává špatné informace. Většina případů jsou třeba i blbosti, kontakty, uviklané nebo přelomené dráty, zašpiněné čidla. Vše co většinou jde doma opravit, ale v servisu vám to vymění za jinou součástku. To protože z opravy nic nemaj, ale z prodanýho dílu jo. Takže jim zaplatíte několikrát tu závadu kterou máte.

Těch zásad proč to nejede je mnohem víc. Například zařízení přídavného vzduchu, váha vzduchu, spínač volnoběhu a plného otevření klapky, snímač teploty chladící kapaliny... A mohl bych klidně ještě pokračovat. Šroub který udává volnoběžné otáčky bývá jištěn proti povolení a jen tak lehce se nerozešteluje. Navíc by motor i po chcípnutí šel opět nastartovat.*jasne*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]