STK - na co pozor + kouř z motoru

Od: Datum: 12.05.13 21:29 odpovědí: 7 změna: 13.05.13 10:37

1)

zdravim, chci se zeptat, na co se mam zaměřit než pujdu na STK? mam r19 chamade r.v. 91 ...

na co hlavne koukaji při kontrole na STK..

2) NA OBRÁZKU VYZNAČENO. dnes ráno jsem nastartoval a kouřilo se z kapoty... mam trošku diru ve vyfuku ale podle miho to z vyfuku nebylo.. nevite odkud to muze byt?, dela to jen za studena!

díky za odpovědi *palec*



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jarda3*
Datum: 12.05.13 21:35

Tipuju, ze tece olej na svody nebo vyfuk...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ecik®
Datum: 12.05.13 22:04

kdyz se motor ohřeje tak nic...

Od: zabu
Datum: 12.05.13 21:40

Mě na prasklý parohy, neboli "netěsnost výf. potrubí", vyčadili. Musel jsem opravit a opakovat TK.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: axlik*
Datum: 12.05.13 21:48

Hleděl jsem na obrázek a řikal jsem si co to je za renaulta, že má tolik podobných dílů jako moje clio :D každopádně buď kape zezadu ten olej (to zjistíš pohledově snadno) a nebo jsou prasklý svody, to taky jednoduše zjistíš, každopádně oboje je dost nákladná oprava..

doplněno 12.05.13 22:21:

Jojo potom jsem si to přečet v otázce, prvně mě zaujal obrázek :D no i z vrakáče jsou ty svody celkem investice http://www.iautodily.cz/vyfuk…-renault-r19-nd100027963.html ale spíš je pak dost práce s tím se tam dostat a vyměnit to. Těsnění pod hlavou tak 2500 vč. práce (aspoň tak mi to řekli když sem se ptal na svý clio - podotýkám, že to zahrnovalo zbroušení hlavy a origo nový těsnění atd..).

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ecik®
Datum: 12.05.13 22:05

na kolik by mě to vyšlo? je to R19 chamade 1,7 54kw

Datum: 13.05.13 09:45
avatar

jde o to co je přesně za problém...těsnění svodů i od V.Reinze(špička) stojí tři stovky,akorát větším oříškem je ta výměna-přístup je v mezeře zadní části motoru a příčky je báječný...Každopádně bych auto hodil na zvedák a nejdřív zjistil příčinu "čmoudíků"...Zespoda to bude vidět podstatně líp,no a to těsnění,když už budeš na zvedáku,můžeš určitě vyměnit(,tím spíš pokud je ještě původní(jsou tam i olej.kanály,odkud může prosakovat a pálit se zároven),což je pak přesně ten případ...Bacha ale na štefty(nebo šrouby-nevím co u tohoto motoru je),aby sis je neutrhnul-prostříkat(na studeném motoru) a velmi opatrně povolovat,zase kousek zpět(dotáhnout) -vrtat pak v hlavě šroub,závit,nic moc príma...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: axlik*
Datum: 13.05.13 10:37

Jinak na STK, zajeď třeba do servisu na zvedák a popros mechanika ať ti zkontroluje základní vůle, čili řízení, čepy, ramena, za pár kaček se dají nechat preventivně zkontrolovat i brzdy, pak budeš před STK vědět co je špatně a co opravit. Taky se hledí na korozi, ale ta je u renaultů velmi slabá díky pozink karoserii (zlatej renault ;) )

Mělo by ti všechno svítit blikat troubit stírat a mít v pořádku povinnou výbavu, bez. pásy, správný pneu podle TP.

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.