Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna motoru Felicie

Od: richard* odpovědí: 6 změna:

Zdravím, měnil jsem motor na Felicii 1,3lx za 1,3mpi, výměnu jsem provedl kompletní. problém je v tom, že při nastartování mi motor chytne asi tak na tři sekundy a pak se vypne... Může mi někdo poradit kde je problém?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel

já bych řekl že ti nejde imobilizér že ste měnili ŘJ?

richard*
hodnocení

řidici jednotku jsem taky vyměnil, i čip v imobilizeru, v tom nebude ten problém...

todle přesně dělá imo doufám že ta ŘJ i čip byly s jednoho auta :)

jestli máš ještě jeden klíček k tomu skus ho,halší věc je pokud máš dobrej čip je že nemusí načítat schod ze spínačky ten immo kroužek prostrč jím ten čip s klíčem uchyt na jednom i druhym konci aby s toho nevypadnul a skus dalším klíčem start

další co mi napadá je že nesepne pořádně čerpadlo benzínu skus ho napojit na skoušku tkzv na přímo tj že po otočení klíčku poběží furt ničeho se neboj měl sem takto upravenýho opla přes 5 let než šel s domu :)

 

martinhajek*
hodnocení

1x
Jenom takový malý detail - měnil jsi i čerpadlo v nádrži? MPi pracuje se vstřikovacím tlakem 3 bary, to je tlak který dá BMM čerpadlo horkotěžko, zvlášť když je opotřebovanější nebo je ucpaný palivový filtr.

 

bohdana*
hodnocení

0x

a je vše zapojené ok?

patholl*

mam stejni problem u vw polo 1.6 55kw skus skontrolovat cerpadlo , a svicky jestli davaji jiskru

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]